آشنایی با انواع محصولات گیمینگ


کسب درآمد و گذراندن وقت به شکلی مؤثر، دو عامل مهمی هستند که این روز‌ها باعث شهرت گیمر‌ها شده است. بااین‌حال برای تبدیل‌شدن به یک گیمر خوب علاوه بر اینکه باید توانایی‌ها و مهارت‌های بازی خود را افزایش دهید، لازم است تا حتما تجهیزات و محصولات برای گیمینگ باکیفیتی هم داشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را برای خرید محصولات راهنمایی کرده و بهترین فروشگاه محصولات گیمینگ، exo.ir را معرفی کنیم.

معرفی محصولات گیمینگ

اگر گیمر هستید حتما این موضوع را می‌دانید که تا چه اندازه داشتن تجهیزات گیمینگ ضروری است. در گذشته این تصور وجود داشت که بازی‌های کامپیوتری وقت تلف کردن هستند؛ اما در حال حاضر همه ما به‌خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه این تفکر اشتباه است.

گیم علاوه بر اینکه یک نوع سرگرمی پرطرف‌دار بوده، به‌خوبی می‌تواند منبع درآمد هم به شمار برود. اگر بخواهید از بازی‌های کامپیوتری درآمد کسب کنید، لازم است تا تجهیزات گیمینگ هم داشته باشید. این تجهیزات هم به‌صورت مستقیم و هم به شکلی غیرمستقیم روی کیفیت بازی و عملکرد شما تأثیر می‌گذارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد:

کنسول‌های بازی

بدون شک مهم‌ترین آیتمی که شما را در دسته گیمر‌ها قرار می‌دهد داشتن یک سیستم کامپیوتری گیمینگ یا کنسول بازی است؛ بنابراین در قدم اول باتوجه‌به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، باید به سراغ خرید یک سیستم قوی و مناسب برای گیمینگ بروید. کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و PC‌های گیمینگ انتخاب‌های پیش روی شما هستند.

علاوه بر کنسول یا سیستم بازی، نیاز به خرید موس و کیبورد هم دارید. تجهیزاتی که قدرت و عملکرد بالایی داشته باشند تا دقت بازی را بالا ببرند؛ بنابراین حتما برای خرید به سراغ برند‌های شناخته شده بروید.

تجهیزات نورپردازی

یکی دیگر از تجهیزات گیمینگ که نباید از خرید آن غافل شوید، تجهیزات نورپردازی است. پنل‌های روشنایی، کنترلر نورپردازی، نوار‌های نورپردازی و غیره از جمله محصولاتی هستند که فضای اتاق شما را برای استریم کردن آماده می‌کنند. در اینجا هم، انتخاب نوع نورپردازی به بودجه شما بستگی دارد و می‌توانید کم‌کم آن را ارتقا دهید.

وب کم

وب کم، وسیله مهم بعدی است که باید برای خرید به سراغ آن بروید. هرچه کیفیت وب کم شما بیشتر باشد، کیفیت تصویر آن هم بهتر بوده و نتیجه بهتری خواهید داشت. برند‌های مختلفی مانند لاجیتک، سونی، رد دراگون و راپو هستند که وب‌کم‌های باکیفیت و قابل قبولی را ارائه می‌دهند. در خرید وب کم و دیگر تجهیزات الکترونیکی، حتما به سراغ برند‌هایی بروید که کیفیت خوبی دارند و گیمر‌های دیگر هم از استفاده از آن‌ها رضایت داشته‌اند.

میکروفون

برای صحبت‌کردن در زمان گیم هم حتما نیاز به یک میکروفون دارید. برای راحتی کار بهتر است تا میکروفون شما پایه‌دار باشد. بعضی از برند‌ها، میکروفون‌های مخصوص گیمینگ تولید می‌کنند. این میکروفون‌ها نه‌تنها کیفیت صدای بسیار بالایی دارند؛ بلکه نویز را هم می‌گیرند. در اینجا هم باتوجه‌به کیفیت محصول و بودجه مورد نظرتان این محصولات را انتخاب کنید.

بهترین فروشگاه محصولات گیمینگ

حالا که با تجهیزات مهم و ضروری گیمینگ آشنا شدید، وقت آن بوده که به سراغ آشنایی با بهترین فروشگاه محصولات بازی و گیم بروید. در انتخاب فروشگاه هم ابتدا به سابقه و شهرت آن دقت کنید. برخی فروشگاه‌ها، سال‌ها سابقه فروش و فعالیت در این زمینه را دارند و همیشه نزد مشتریان محبوب بوده‌اند. قطعا خرید از آن‌ها می‌تواند تجربه خوشایندی برای شما باشد.

علاوه بر این حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات برند، باکیفیت و اصیل را برای فروش ارائه می‌دهد. فروشگاه اینترنتی اگزو گیم یکی از این فروشگاه‌ها بوده که فعالیت خود را از سال 95 شروع کرده است. بنابراین تجربه بسیار خوبی در زمینه فروش محصولات گیمینگ دارد.

شما می‌توانید انواع تجهیزات گیمینگ را هم به‌صورت اینترنتی هم به‌صورت حضوری از این فروشگاه خریداری کنید. اگر ساکن تهران هستید، این امکان وجود دارد که پرداخت را در محل و بعد از تحویل انجام دهید. نکته مهم دیگری که در مورد اگزو گیم وجود دارد این است که کارشناسان این فروشگاه همگی از گیمر‌های بسیار توانمند هستند، بنابراین به‌خوبی می‌توانید از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

The post آشنایی با انواع محصولات گیمینگ appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!