اسکوئر اینکس: فروش بازی Forspoken ضعیف بوده است


به گفته اسکوئر اینکس، بازی Forspoken به همراه تعداد زیادی از عناوین عرضه شده توسط این شرکت در سال اخیر، فروش خوبی را تجربه نکرده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Forspoken

استودیوی Luminous Productions اوایل سال 2023 بالاخره اولین ساخته خود، یعنی Forspoken را منتشر کرد که با بازخوردهای نسبتا ضعیفی مواجه شد. اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه، اطلاعات تازه‌ای از عملکرد تجاری این عنوان RPG به دست آمده است. یاسوکه ماتسودا، رئیس شرکت Square Enix در جریان نشست مربوط به نتایج مالی این شرکت، فروش اولیه بازی را «ضعیف» توصیف کرده:

«نمرات Forspoken که در تاریخ 24 ژانویه 2023 منتشر شده، چالش برانگیز بوده‌اند. با این وجود، بازی بازخوردهای مثبتی را در بخش اکشن، از جمله مبارزات و پارکور دریافت کرد. نتایج به دست آمده باعث بهبود در رشد ظرفیت و توانایی‌های ساخت سایر بازی‌های ما در آینده خواهد شد. با این‌حال، فروش بازی ضعیف بوده است، و با اینکه عملکرد بازی‌های بین فوریه تا مارچ تعیین‌کننده نهایی خواهند بود، اما ما شاهد ریسک قابل توجهی برای روند نزولی نتایج مالی خود هستیم.»

البته باید اشاره کرد که صحبت‌های ماتسودا مربوط به تاریخ 3 فوریه، یعنی تنها حدود یک هفته پس از عرضه بازی است. او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود از کاهش فروش سالانه زیربخش HD Games (بازی‌های کنسولی و PC با قیمت کامل) خبر داد. به گفته رئیس اسکوئر اینکس، فروش بسیاری از عناوین این شرکت که در سال مالی اخیر (سال منتهی به 31 مارچ 2023) با مقیاس کوچک تا متوسط منتشر شده‌اند، پایین‌تر از انتظار بوده است. بازی‌هایی مانند Valkyrie Elysium ،Star Ocean: The Divine Force و Dragon Quest Treasures از جمله عناوینی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند. با این‌حال ماتسودا به نام بازی خاصی اشاره نکرد.

The post اسکوئر اینکس: فروش بازی Forspoken ضعیف بوده است appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!