بازیگر ونوم تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را لو داد


به گفته تونی تاد، به‌نظر می‌رسد بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای عرضه در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) امسال برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvels Spider-Man 2

چند ماه پیش سونی و اینسامنیاک گیمز تأیید کرده بودند که دنباله موردانتظار اسپایدرمن در پاییز 2023 از راه می‌رسد. با این‌حال، طرفداران همچنان مشتاقند تا بدانند دقیقا در چه مقطعی از پاییز Marvel’s Spider-Man 2 را تجربه خواهند کرد. اکنون تونی تاد که نقش شخصیت ونوم را در بازی ایفا خواهد کرد، جزئیات جالبی را در مورد زمان عرضه بازی لو داده است.

او اخیرا در پاسخ به یکی از طرفداران بر روی توئیتر نوشته که «به‌نظر می‌رسد Marvel’s Spider-Man 2 در ماه سپتامبر منتشر می‌شود!» تاد همچنین در ادامه گفته که طبق شنیده‌های او، در ماه آگوست (یک ماه قبل از سپتامبر) شاهد تبلیغات گسترده بازی خواهیم بود.

استودیوی Insomniac Games یا سونی تاکنون نسبت به صحبت‌های تونی تاد واکنش نشان نداده‌اند، اما اندی رابینسون از رسانه VGC نیز مدعی شده که این تاریخ، با اطلاعاتی که اخیرا به او بازگو شده هم‌خوانی دارد. اگر به یاد داشه باشید، سونی نسخه اول Marvel’s Spider-Man را نیز در ماه سپتامبر 2018 عرضه کرده بود.

به هر حال، این اولین باری نیست که یک بازیگر شناخته‌شده اطلاعات مهمی را از بازی‌های در دست ساخت لو می‌دهد. چندین ماه پیش از معرفی رسمی Death Stranding 2، نورمن ریداس از ساخت این بازی خبر داده بود و بعید نیست که تونی تاد نیز همانند او، توافق‌نامه عدم افشای اطلاعات مربوط به Marvel’s Spider-Man 2 را زیر پا باشد.

The post بازیگر ونوم تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را لو داد appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!