رکوردشکنی بازی God of War Ragnarok در هفته اول عرضه


طبق اعلام رسمی سونی، بازی God of War Ragnarok موفق شده تا در هفته اول عرضه خود به فروش 5.1 میلیون نسخه‌ای دست یابد و بدین ترتیب، سریع‌ترین فروش در میان عناوین فرست پارتی پلی استیشن را تجربه کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War Ragnarok

مدتی قبل، دنباله موردانتظار God of War بالاخره با یک سال تأخیر منتشر شد و تحسین مخاطبان و رسانه‌های مختلف را به همراه داشت. حال به دنبال آن، بازتاب این موفقیت‌ها در عملکرد تجاری بازی نیز نمایان است و سونی اولین آمار از فروش راگناروک را به اشتراک گذاشته است.

بازی God of War Ragnarok با فروش 5.1 میلیون نسخه‌ای در هفته نخست، موفق شده تا نه‌تنها رکورد جدیدی را برای این مجموعه به جا بگذارد، بلکه بهترین افتتاحیه یک بازی انحصاری پلی استیشن را نیز رقم بزند. پیش از این بازی The Last of Us Part 2، دیگر دنباله بزرگ سونی، در هفته اول عرضه به فروش 4 میلیون نسخه‌ای دست یافته بود و رکورد بزرگ‌ترین لانچ تاریخ بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن را در اختیار داشت. همچنین شایان ذکر است که بازی God of War (2018) نیز در هنگام عرضه موفق شده بود 3.1 میلیون نسخه بفروشد.

ساخته تحسین‌شده استودیوی Santa Monica همچنین در مناطقی مانند انگلستان و ژاپن نیز آغاز قدرتمندی داشته و فروش هفته اول آن، از عناوینی مانند Call of Duty: Modern Warfare 2 و Elden Ring پیشی گرفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده نزدیک عنوان دیگری از میان استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن این رکورد را جابجا خواهد کرد یا خیر. در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی God of War Ragnarok را هم‌اکنون از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

The post رکوردشکنی بازی God of War Ragnarok در هفته اول عرضه appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!