فصل چهارم بازی Call of Duty Mobile منتشر شد


چهارمین فصل بازی کال آو دیوتی موبایل که با نام Veiled Uprising نیز شناخته می‌شود، در دسترس بازیکنان قرار گرفته و محتویات رایگان و پولی مختلفی را با خود به همراه آورده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Mobile - فصل چهارم

فصل چهارم بازی Call of Duty Mobile بالاخره اینجاست و سلاح OTs 9 SMG و همچنین جدیدترین اسکور استریک بازی، یعنی Shock Wave را به عنوان پاداش‌های رایگان بتل پس، به همراه دارد. در همین حال، اگر به پاداش‌های Epic بازی نیز علاقه‌مند هستید، فصل چهارم Blueprintها و اپراتورهای جدیدی را نیز شامل می‌شود.

علاوه بر این، مپ Arsenal که اولین بار در Call of Duty: Black Ops 4 با آن آشنا شده بودیم، به عنوان جدیدترین مپ مولتی پلیر به بازی افزوده می‌شود. پرک جدید Dauntless و سلاح ثانویه Makarov Pisto نیز از دیگر موارد تازه برای این فصل به‌شمار می‌روند. فصل چهارم همچنین یک مود جدید 12به12 نفره به‌نام Ground War: Skirmish را نیز به بازیکنان معرفی خواهد کرد. در این مود که با ترکیب المان‌های مولتی پلیر و بتل رویال طراحی شده، بازیکنان باید برای پیروزی کنترل پنج آبجکتیو مختلف در سراسر مپ را در دست بگیرند.

در پایان، اکتیویژن اعلام کرده که مسابقات جهانی Call of Duty: Mobile World Championship نیز با پاداش 1.3 میلیون دلاری باز می‌گردد. بازیکنان علاقه‌مندی که واجد شرایط هستند، می‌توانند با رقابت در بازی پاداش‌هایی مانند سلاح‌ها و اپراتورهای جدید را کسب کنند و به مراحل بعد جهت برنده شدن جایزه راه یابند. سازندگان اعلام کرده‌اند که این مسابقات، با در نظر گرفتن تمام بازیکنان با هر سطح مهارتی طراحی شده است و بازیکنانی که در استیج اول به 100 پوینت دست یابند، به استیج دوم راه پیدا خواهند کرد.

The post فصل چهارم بازی Call of Duty Mobile منتشر شد appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!