مجله تایم هیدتاکا میازاکی را در میان 100 چهره اثرگذار دنیا قرار داد


مجله تایم لیست تأثیرگذارترین افراد سال 2023 را منتشر کرده که در آن نام میازاکی، خالق عناوین سولز به چشم می‌خورد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Hidetaka Miyazaki

رئیس استودیوی From Software در سال‌های حضور خود در صنعت بازی، عناوین تأثیرگذاری از جمله دیمنز سولز، دارک سولز، بلادبورن و اخیرا الدن رینگ را کارگردانی کرده است. هیدتاکا میازاکی حالا پس از شیگرو میاموتو، دومین بازیسازی محسوب می‌شود که به این لیست سالانه راه پیدا کرده است.

نیل دراکمن، کارگردان عناوین The Last of Us و یکی از رؤسای ناتی داگ، به عنوان شخصی برجسته از حوزه ویدئوگیم، پیام کوتاهی را در این مجله نوشته که به دلایل تأثیرگذار بودن میازاکی می‌پردازد:

«اولین باری که یکی از بازی‌های هیدتاکا میازاکی را تجربه کردم، رقت‌آور بودم. من به‌طور مدام توسط اولین دشمن کشته شدم. اما هنگامی که رویکرد آهسته‌تری را در پیش گرفتم و به جزئیات توجه کردم، ناگهان به درک تازه‌ای رسیدم. من موفق شدم که دشمن را شکست دهم و در بازی پیشروی کنم. من شایستگی پیشروی خودم را به دست آوردم و نوعی احساس قوی به من دست داد! با پیشروی بیشتر در بازی، با تعمق و توجه بیشتری به کاوش دنیای آن پرداختم. در عوض، دنیای بازی تنش، زیبایی و غافل‌گیری را به من هدیه داد.»

بازی Elden Ring، آخرین ساخته بازیساز ژاپنی موفق به کسب صدها جایزه Game of the Year شد و طبق آخرین آمار، تاکنون بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است. مدتی قبل، استودیوی فرام سافتور اکسپنشن Shadow of the Erdtree را برای این عنوان تحسین‌شده معرفی کرد. با این وجود، در حال حاضر جزئیات چندانی از زمان عرضه و محتویات این اکسپنشن اعلام نشده است.

The post مجله تایم هیدتاکا میازاکی را در میان 100 چهره اثرگذار دنیا قرار داد appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!