مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3


بازی Company of Heroes 3 که پیش از این برای PC منتشر شده بود، در تاریخ 30 می (9 خرداد) به کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس می‌آید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Company of Heroes 3

با اعلام شدن تاریخ عرضه نسخه کنسولی Company of Heroes 3 توسط استودیوی Relic Entertainment و سگا، کاربران می‌توانند بازی را از 10 روز دیگر پیش‌خرید کنند. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که نسخه کنسولی بازی به هر دو شکل، یعنی به‌طور فیزیکی و دیجیتالی قابل خرید خواهد بود.

این اولین باری است که یک نسخه از سری Company of Heroes به کنسول‌ها می‌آید. Relic Entertainment پیش این اعلام کرده بود که تیم سازنده این ورژن از بازی را از پایه برای پلی استیشن و ایکس باکس توسعه داده است. نسخه کنسولی بازی در کنار پشتیبانی کامل از کنترلر و رابط کاربری اختصاصی، از ویژگی‌های خاص دیگری نیز پشتیبانی می‌کند. به‌طور مثال، قابلیت Full Tactical Pause به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با نگه داشتن موقت بازی، میدان نبرد را برای اتخاذ بهترین تصمیم ممکن، مشاهده و بررسی کنند.

بازی Company of Heroes 3 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. این عنوان استراتژی ریل تایم دارای چهار جناح قابل بازی بوده و در کنار چند مود مختلف برای دوست‌داران کمپین تک‌نفره، حالت‌های چند نفره مختلفی از جمله کواپ و رقابتی را شامل می‌شود.

The post مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!