مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales


طبق اعلام رسمی سونی، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ 18 نوامبر 2022 (27 آبان) در دسترس کاربران PC قرار خواهد گرفت.

بازی Spider-Man Miles Morales

پس از عرضه Marvel’s Spider-Man برای رایانه‌های شخصی، حال نوبت به اسپین آف این عنوان رسیده تا برای پلتفرم جدیدی منتشر شود. پیش از این اعلام شده بود که مایلز مورالز در پاییز امسال بر روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد، اما سونی اکنون تاریخ عرضه دقیق نسخه PC بازی را اعلام کرده است. نکته جالب اینجاست که سونی قصد دارد پورت PC بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را تنها چند روز پس از دیگر عنوان بزرگ خود، یعنی God of War Ragnarok منتشر کند.

نسخه PC این عنوان در کنار فریم ریت ارتقا یافته و تنظیمات گرافیکی مختلف، از NVIDIA DLSS 2 و DLSS 3 و همچنین NVIDIA DLAA و NVIDIA Reflex پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض با رزولوشن‌های 16:9، 16:10، 21:9، 32:9، و 48:9 نیز تأیید شده است. سازندگان همچنین پشتیبانی از NVIDIA Surround را نیز تأیید کرده‌اند و نسخه PC مایلز مورالز بر روی سه مانیتور قابل اجرا است.

کاربران PC می‌توانند در حین تجربه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس (بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی) لذت ببرند، اما برای بهره‌گیری از این ویژگی‌ها به اتصال کنترلر از طریق USB نیاز است. در پایان باید اضافه کرد که کلیدهای موس و کیبورد نیز قابل شخصی‌سازی هستند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ابتدا حدود دو سال پیش برای PS4 و PS5 منتشر شده بود. شما می‌توانید بررسی این عنوان را از اینجا مطالعه کنید.

The post مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!