معرفی رسمی بازی جدید Silent Hill در هفته جاری


کونامی بالاخره تأیید کرده که دو روز دیگر از برنامه‌های مربوط به آینده سری Silent Hill رونمایی خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Silent Hill 2

پس از به گوش رسیدن شایعات و لیک‌ها برای چندین سال، بالاخره زمان بازگشت سایلنت هیل فرا رسیده است. شرکت Konami رسما اعلام کرده که بامداد پنج‌شنبه همین هفته (ساعت 00:30)، رویدادی تحت نام Silent Hill Transmission برگزار خواهد شد. طبق توضیحات کونامی، این رویداد شامل «آخرین اخبار و اطلاعات سری سایلنت هیل» خواهد بود.

این در حالی است که مدتی قبل، شاهد ثبت شدن نام تجاری Silent Hill: The Short Message در کره جنوبی بودیم. البته باید یادآوری کرد که بر اساس شایعات و اطلاعات غیررسمی، چندین نسخه مختلف از مجموعه سایلنت هیل در دست ساخت است؛ از جمله یک نسخه اصلی جدید، یک نسخه فرعی و یک ریمیک از نسخه دوم سری. باید دید که اگر این شایعات صحت داشته باشند، آیا کونامی در رویداد خود بیش از یک پروژه مرتبط با Silent Hill را معرفی خواهد کرد یا خیر.

اولین نسخه از سایلنت هیل در سال 1999 منتشر شد و به دنبال آن، شماره دوم این سری ترسناک دو سال بعد از راه رسید و به محبوبیت جهانی دست یافت. عنوان جنجالی Silent Hills آخرین نسخه از سری بود که کونامی قصد داشت آن را در نسل گذشته عرضه کند، اما پس از عرضه دموی معروف P.T در سال 2014 و بهم خوردن رابطه کونامی و کوجیما، Silent Hills رسما کنسل شد و طرفداران از آن زمان چشم‌انتظار بازگشت این سری محبوب هستند.

The post معرفی رسمی بازی جدید Silent Hill در هفته جاری appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!