نکانی در مورد لیپولیز قبل و بعد از ان

عوارض جانبی احتمالی در لیپولیز

لیپولیز یک روش نسبتاً جدید است. تحقیقات بیشتری برای تعیین مقیاس عوارض جانبی و عوارض احتمالی ضروری است. با این حال، خطر کم است و بنا به گفته های بهترین متخصص لیپولیز در تهران عوارض جانبی رایج خفیف است. آنها عبارتند از:
• حساسیت پوست
• سرخی
• کبودی
• تورم
• ناراحتی خفیف
این عوارض جانبی واکنش طبیعی پوست و سایر بافت ها به ترومای جزئی است. بنابراین، آنها معمولاً چند روز پس از عمل خود به خود برطرف می شوند.
در موارد نادر، ضایعات پورپوریک، تاول، و احساس سوزش نیز ممکن است رخ دهد. عوارض شدید مانند عفونت و واکنش های آلرژیک نیز ممکن است.
نتایج درمان
کاهش دور در ناحیه شکم یا ران معیار موفقیت لیپولیز است. در ناحیه درمان می تواند بین یک تا چهار سانتی متر برسد.
با این حال، اثر قابل مشاهده بستگی به وزن کلی بیمار دارد. به همین دلیل است که اگر مقدار زیادی وزن کم شود، کانتورینگ بدن غیرتهاجمی به خوبی جواب نمی دهد.
در صورت عدم افزایش وزن پس از عمل، نتایج رضایت بخش درمان دائمی خواهد بود.
برای جستجوی بهترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان، لطفاً سایت الو پزشک را مطالعه کنید
لیپولیز تزریقی از نظر شیمیایی تعداد سلول های چربی را در اطراف محل تزریق کاهش می دهد. این ماده شیمیایی به نام اسید دئوکسی کولیک منجر به از هم گسیختگی سلول های چربی و مرگ می شود. در حال حاضر، FDA برای درمان ناحیه زیر چانه به منظور از بین بردن چیزی که به عنوان “چانه دوتایی” شناخته می شود، تایید شده است. یک نوع رایج لیپولیز تزریقی است .
دلایلی که بیماران می خواهند لیپولیز تزریقی داشته باشند
کاندیدهای غیرجراحی و بیمارانی که علاقه مند به رویکرد غیرجراحی برای کاهش چربی زیر چانه هستند ممکن است به لیپولیز تزریقی علاقه مند باشند.

چه کسانی کاندید لیپولیز تزریقی نیستند؟

بیمارانی که پوست شل یا رنگ ضعیف دارند ممکن است کاندیدای مناسبی برای این عمل نباشند.

آیا لیپولیز تزریقی نیاز به بیهوشی دارد؟

این روش را می توان تحت بی حسی موضعی انجام داد که در ناحیه تحت درمان زیر چانه تزریق می شود.
روش لیپولیز تزریقی
پس از تزریق بی حسی موضعی، مقدار دقیقی از دارو به صورت شبکه ای تزریق می شود که از قبل روی پوست زیر چانه مشخص شده است. این دارو به عنوان یک درمان منفرد تزریق می شود.

خطرات لیپولیز تزریقی چیست؟

عوارض ناشایع و شامل آسیب عصبی است که می تواند منجر به لبخند ناهموار شود. در موارد نادر، بیماران پس از عمل نیز مشکل بلع را گزارش کرده‌اند.

بهبودی پس از لیپولیز تزریقی

هیچ زمان توقفی وجود ندارد، اما بیماران ممکن است تورم، کبودی، درد، قرمزی و مناطقی از سختی را احساس کنند که معمولاً با گذشت زمان نرم می‌شوند. کاهش چربی معمولاً تا هشت هفته قابل مشاهده است.

نتایج لیپولیز تزریقی چیست؟

اکثر بیماران حداقل دو درمان با فاصله چهار تا شش هفته از هم دارند که مدت زمان معمول تورم است. بیماران می توانند تا 6 درمان برای ناحیه زیر چانه انجام دهند. جراح پلاستیک شما می تواند طرحی را ایجاد کند که به بهترین وجه مناسب آناتومی فردی شما باشد. در طول دوره تورم، ناحیه می‌تواند پرتر از قبل از درمان به نظر برسد، اما از آنجایی که سلول‌های چربی مختل می‌شوند و التهاب فروکش می‌کند، اکثر بیماران 6 تا 8 هفته پس از درمان نتایج را مشاهده می‌کنند. مگر اینکه بیمار وزن اضافه کند، نتایج باید طولانی مدت باشد.

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز یک روش زیبایی پیشرفته و مورد تایید FDA است که برای برداشتن بافت‌های چربی از نواحی موضعی بدن و کانتور کردن آن نواحی با سفت کردن پوست آسیب‌دیده استفاده می‌شود. لیپولیز که به طور خاص برای هدف قرار دادن چربی در قسمت هایی از بدن که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم است طراحی شده است، یک روش کم تهاجمی است و نشان دهنده پیشرفت تکنولوژیکی نسبت به لیپوساکشن، درمان اصلی برای حذف چربی های موضعی است.

 

امکان ارسال نظر وجود ندارد!