چگونه از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنیم؟


ایکس باکس محصول شرکت مایکروسافت است که در سال 2001 توسط آمریکای شمالی وارد بازار شد و پس از آن در کشورهای دیگر به بازار خرید و فروش وارد شد. امروزه ایکس باکس از محبوبیت زیادی در بین گیمرها برخوردار است و گیمرها در سراسر دنیا می خواهند در این سرویس بازی های جدید را خریداری و بازی کنند. شما به عنوان یک گیمر می توانید با خرید گیفت کارت ایکس باکس به راحتی خرید بازی های مورد نظرتان را انجام دهید. در این مطلب می خواهیم به بررسی گیفت کارت ایکس باکس بپردازیم و پس از آن چگونگی استفاده از گیفت کارت ایکس باکس را به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیف کارت ‌ها یکی از محصولات جانبی مهم شرکت ایکس باکس هستند که طرفدارن زیادی در بین گیمرهای این دستگاه دارند. شما با استفاده از این گیفت کارت‌ ها، این امکان را دارید که اکانت خود در وب سایت مایکروسافت را شارژ کنید تا با استفاده از آن بتوانید از خدمات خرید درون برنامه ‌ای در بازی‌ ها و یا خرید و پیش خرید بازی ‌ها استفاده کنید.

این گیفت کارت‌ ها در بازه ‌های زمانی گوناگون مانند ۳ ماهه و شش ماهه و … و با میزان شارژهای مختلف در بازار ایران به فروش رسانده می شوند. این گیفت کارت ایکس باکس تاریخ انقضا ندارد و شما تا هر زمانی که بخواهید می ‌توانید از آن در اکانت خود در وب سایت این شرکت استفاده کنید. این گیفت کارت‌ ها به عنوان هدیه برای طرفداران بازی‌ های کامپیوتری نیز می ‌تواند هدیه و یا خرید بسیار جذابی باشد.

آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس در سایت مایکروسافت

اکنون می خواهیم به آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس در سایت رسمی مایکروسافت بپردازیم. شما با طی کردن مراحل زیر به ترتیب می توانید به آسانی این کار را انجام دهید.

بعد از وارد شدن به سایت رسمی مایکروسافت، باید وارد اکانت خود شوید. برای این کار باید در سمت راست و بالای صفحه روی گزینه Sign in کلیک کنید.

پس از کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه ‌ای می ‌شوید که باید ایمیل و پسوورد اکانت ایکس باکس خود را در آن وارد کنید. پس از آنکه ایمیل خود را وارد کردید، باید پسوورد خود را نیز وارد کنید تا به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

پس از اینکه وارد اکانت خود شدید، وارد بخش تنظیمات اکانت خود شوید، در این بخش باید تغییراتی در تنظیمات اکانت خود ایجاد کنید. اکنون باید بر روی گزینه Edit country/region کلیک کنید تا کشور و ایالت خود را تغییر دهید. در این بخش شما باید با توجه به ریجن گیفت کارت ایکس باکسی که خریداری کرده اید کشور یا همان ریجن اکانت ایکس باکس خود را تغییر دهید.

پس از اینکه این تغییرات را انجام دادید دوباره به صفحه اول بازگردید و حالا از پنجره Payment & Billing گزینه Address Book را انتخاب کنید. در صفحه بعد باید گزینه Add a new address را انتخاب کنید. وقتی روی گزینه Add a new address کلیک کنید پنجره ‌ای برای شما باز می ‌شود که شما باید در آن اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

در این صفحه شما باید اطلاعات آدرس خود را وارد کنید. به این نکته توجه کنید که در این بخش نیازی به تغییر نام ندارد و فقط اطلاعات آدرس را باید وارد کنید. این تغییرات فقط برای بار اول نیاز است و وقتی که بخواهید دوباره اکانت ایکس باکس خود را شارژ کنید دیگر نیازی به این اقدامات نیست. در این مرحله پس از آدرس خود در دو گزینه اول نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

پس از انجام این تغییرات وارد آدرس redeem.microsoft.com شوید تا صفحه وارد کردن کد گیفت کارت برای شما باز شود. در این بخش باید کد گیفت کارتی که آن را خریداری کرده اید را در کادر موجود در صفحه وارد کنید تا حساب کاربری شما شارژ شود، سپس می ‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

با این روش اکانت مایکروسافت شما از طریق سایت مایکروسافت شارژ می ‌شود و شما می ‌توانید هم از فروشگاه مایکروسافت و هم فروشگاه ایکس باکس خرید خود را انجام دهید.

آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس با استفاده از کنسول

اگر می خواهید از طریق کنسول ایکس باکس خود گیفت کارت ایکس باکستان را ردیم کنید نیز می توانید با طی کردن مراحل ساده زیر این کار را انجام دهید.

  1. در ابتدا اطمینان پیدا کنید قبلا در اکانت ماکروسافت خود لاگین کرده اید .
  1. دکمه RB را 4 بار فشار دهید و به تب Store بروید. روی redeem a code کلیک کنید.
  1. پس از اینکه به قسمت Store رفتید در پایین صفحه گزینه Use a code را انتخاب کنید .
  2. کد 25 کارکتری گیفت کارت خود را در باکس مربوطه به دقت تایپ کنید و گزینه Next را انتخات کنید .
  3. اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید ، گیفت کارت وارد اکانت شما می شود .

این نکته زیر حائز اهمیت است که گیفت کارت های گلد ایکس باکس نیز از همین روش قابل Redeem شدن می باشند .

آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس از طریق موبایل

شما می توانید با طی کردن مراحل زیر در هر دستگاهی از جمله اندروید و ios ، تبلت یا موبایل گیفت کارت ایکس باکس خود را ردیم کنید و به آسانی از آن استفاده کنید.

  1. برنامه Xbox mobile خود را بر روی تلفن همراه خود باز کنید.
  2. بر روی علامت منو که در گوشه و سمت چپ بالای صفحه مشاهده می کنید، کلیک کنید.
  3. در لیستی که در مقابلتان ظاهر می ‌شود، روی گزینه Browse کلیک کنید.
  4. گزینه Redeem A Code را انتخاب کنید.
  5. کد 25 رقمی خود را بدون هیچ گونه خط تیره و فاصله ‌ای در آن وارد کنید.
  6. اکنون گزینه Next را انتخاب کنید و به دستورات مذکور عمل کنید تا کار تکمیل شود.

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که مطالب فوق در ارتباط با آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس برای شما دوستان مفید واقع شده باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

The post چگونه از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنیم؟ appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!