آفتابگیر تبلیغاتی چیست و چرا ارائه می‌شود؟

ارائه هدایای تبلیغاتی از سوی شرکت‌ها یکی از راه‌های مناسب جهت پرزنت محصول و برندینگ سازمان است. در این بین کسب‌وکارهای مرتبط با خودرو نیز از این امر مستثنی نیستند. هدایای تبلیغاتی مرتبط با خودرو می‌تواند نقش به سزایی در برندینگ سازمان ایفا کند.

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، به ویژه برای کسب‌وکارهای مربوط به خودرو آفتابگیر تبلیغاتی ماشین است. بدون شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام عبور و گذر در کوچه و خیابان‌های شهر نوشته و لوگوی کسب‌وکارها را بر روی این آفتابگیرهای تبلیغاتی مشاهده کنیدآفتابگیر تبلیغاتی

مزایای استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی

استفاده از آفتابگیر توسط صاحبان خودرو به دلایل مختلفی صورت می‌پذیرد. آفتابگیر همانطور که از نام آن پیداست از تابش نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می‌کند. این موضوع به ویژه در روزهای گرم تابستان اهمیت دوچندان را پیدا می‌کند.

تابش مستقیم نور خورشید به درون ماشین سبب مشکلات زیادی می‌شود. در درجه اول اتاق ماشین به دلیل نداشتن راه هوا دمای بالایی را پیدا می‌کند. این افزایش دما در زمان سوار شدن راننده و دیگر سرنشینان باعث اذیت و بیماری آنان می‌شود.

مزیت بعدی استفاده از آفتابگیر جلوگیری از تغییر رنگ داشبورد، فرمان و صندلی‌های خودرو است. همین موضوع باعث حفظ سلامت خودرو و کاهش استهلاک آن می‌‌شود.

پس از مصرف‌کنندگان، آفتابگیر تبلیغاتی، جزو هدایای تبلیغاتی محبوب برای کسب‌وکارها جهت معرفی برندشان به شمار می‌رود. قیمت مناسب و استفاده گسترده از این محصول را می‌توان از دلایل محبوبیت این کالای تبلیغاتی عنوان کرد.

 

چرا آفتابگیر تبلیغاتی هدیه‌ای مناسب برای کسب‌وکارهای مرتبط به خودرو به شمار می‌رود؟

بدون شک کسب‌وکارهای متنوعی هستند که از آفتابگیر تبلیغاتی برای هدیه به مشتریان خود استفاده می‌کنند. البته که آفتابگیر هدیه‌ای کاربردی و مورد نیاز عمده افراد جامعه به شمار می‌رود. اما ارائه آن از شرکتی که به موضوع اصلی کالا نزدیک باشد، تاثیرگذاری بیشتری را به همراه دارد.

اهدای آفتابگیر تبلیغاتی از سوی شرکت‌های مرتبط با خودرو به دلیل ماهیت نزدیک با موضوع کار سبب می‌شود تا افراد به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. جلب توجه‌ای که آفتابگیر تبلیغاتی در نظر افراد دارد می‌تواند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کند. نمایش دائمی این بیلبورد باعث می‌شود تا افراد در صورت نیاز به کالا و خدمات خودرو در گزینه اول بر روی شرکت اهدایی این آفتابگیر حساب کنند.

در هنگام چاپ آفتابگیر تبلیغاتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در نظر داشته باشید که این هدیه تبلیغاتی معرف برند شماست. افراد باید با نگاه اول متوجه نام و فعالیت شرکت شوند. بر همین اساس می‌توان گفت درج نام و لوگوی شرکت درجه اول اهمیت را دارا است. پس از آن، درج اطلاعات تماس با شرکت از کاربردهای اساسی آن به شمار می‌رود.

درج اطلاعات تماس را می‌توان منوط به اندازه شرکت تبلیغاتی نیز دانست. برای بسیاری از شرکت‌های شناخته‌شده و مشهور درج اطلاعات تماس، لزوما ضرورتی ندارد. اما برای کسب‌وکارهایی که هنوز ابعاد بسیار بزرگی را پیدا نکرده‌اند، درج سایت و یا شماره تماس شرکت ضروری است.

انواع آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی دارای انواع متفاوتی است. آفتابگیر شیشه‌های جلویی ماشین، آفتابگیر شیشه عقب ماشین و آفتابگیر شیشه‌های میانی از انواع این محصول به شمار می‌روند.

هر برند بر اساس تم تبلیغاتی و بودجه خود می‌تواند یک یا چند مدل از این هدیه را به چاپ برساند. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که آفتابگیر تبلیغاتی نیز مانند بسیاری از کالاها دارای تنوع در جنس و کیفیت است. این تنوع دست صاحبان کسب‌وکار را در انتخاب و تعداد تیراژ تا حد زیادی باز می‌گذارد.

آفتابگیر تبلیغاتی هدیه‌ای کاربردی ویژه کسب‌وکارهای خودرو

همانطور که بیان شد آفتابگیر تبلیغاتی به دلیل نزدیکی ماهیت با صنایع مرتبط با خودرو هدیه‌ای مناسب به شمار می‌رود. هدف از اهدای هدیه تبلیغاتی می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف متفاوت باشد. برندینگ و بازاریابی در برندهای کهنه‌کار تا معرفی محصول و خدمات در کسب‌وکارهای نوپا از جمله دلایل استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی به شمار می‌رود.

اگر شما نیز به دنبال صاحب یا مدیر بخشی از صنایع مرتبط با خودرو به دنبال صرف هزینه‌ای مناسب برای هدیه تبلیغاتی هستید، آفتابگیر تبلیغاتی به دلایلی مانند کاربرد گسترده و ضروری، ایفای نقش بیلبورد تبلیغاتی هدیه‌ای مناسب به شمار می‌رود.

آفتابگیر تبلیغاتی

از کجا آفتابگیر تبلیغاتی تهیه کنیم؟

یکی از وارد کنندگان و تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی، شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است. برای سفارش انواع محصولات تبلیغاتی، با شماره 02188308440 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت پیشکش مراجعه فرمایید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!