آمازون بازی بعدی Tomb Raider را نشر خواهد داد


کریستال داینامیکز و آمازون گیمز رسما از همکاری خود برای ساخت نسخه جدید سری Tomb Raider خبر داده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Shadow of the Tomb Raider

اوایل سال 2022 بود که استودیوی Crystal Dynamics ساخت جدیدترین نسخه از عنوان توم ریدر با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 را تأیید کرد. حال طی خبری نسبتا غیرمنتظره، مطلع شده‌ایم که شرکت Amazon Games وظیفه نشر بازی جدید Tomb Raider را بر عهده خواهد داشت و آن را به‌صورت مولتی پلتفرم منتشر خواهد کرد.

گفته شده که ماجراجویی جدید لارا کرافت، یک تجربه تک‌نفره داستان‌محور خواهد بود که تمام المان‌های قدیمی و محبوب سری را در بر خواهد داشت. سازندگان می‌گویند بازیکنان در نسخه جدید سری، کنترل لارا کرافتی «با اعتماد به نفس» و «چند بعدی» را در دست خواهند گرفت. پازل‌هایی که ذهن بازیکنان را به چالش می‌کشند، بازگشته‌اند و دنیای بازی نیز به «مسیریابی خلاقانه» بازیکنان پاداش خواهد داد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از Tomb Raider جدید در دسترس نیست. این بازی همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و سازندگان وعده داده‌اند که در آینده جزئیات بیشتری را با طرفداران به اشتراک بگذارد. طبق صحبت‌های سازندگان، نسخه جدید Tomb Raider یک بازی عظیم است و گسترده‌ترین نسخه سری محسوب می‌شود.

The post آمازون بازی بعدی Tomb Raider را نشر خواهد داد appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!