احتمال عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز 2023


به‌تازگی یکی از نویسندگان بازی Marvel’s Spider-Man 2 بر روی وب‌سایت شخصی خود، به زمان عرضه این عنوان موردانتظار اشاره داشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel’s Spider-Man 2

زمان زیادی از معرفی اسپایدرمن 2 گذشته و طرفداران مشتاقانه منتظرند تا اطلاعات جدیدی را از بازی کسب کنند. با این وجود، استودیوی Insomniac Games همچنان آماده انتشار جزئیات جدید پیرامون ساخته جدید خود نیست و پس از معرفی اولیه این عنوان سوپرهیرویی، شاهد هیچگونه تریلری نبودیم.

اما به‌نظر می‌رسد که اکنون یکی از اعضای تیم سازنده بازی به اشتباه تاریخ عرضه Marvel’s Spider-Man 2 را لو داده باشد. جیمی میر، یکی از نویسندگان اینسامنیاک گیمز که در حال حاضر بر روی اسپایدرمن 2 و ولورین مشغول کار است، اخیرا بر روی وب‌سایت شخصی خود اشاره کرده که نسخه دوم اسپایدرمن در بازه زمانی پاییز 2023 عرضه خواهد شد. البته میر پس جلب شدن توجه طرفداران به این موضوع، وب‌سایت خود را ویرایش داد و اکنون اسپایدرمن 2 تنها برای سال 2023 لیست شده است.

مدتی قبل اینسامنیاک گیمز تأیید کرده بود که مراحل ساخت اسپایدرمن 2 به خوبی پیش می‌رود و این عنوان همچنان برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. همچنین طی روزهای اخیر، کاربران بریتانیا قادر بودند تا بازی Marvel’s Spider-Man 2 را برای مدت محدودی به لیست عناوین موردعلاقه خود اضافه کنند. با توجه به همه این موارد، طرفداران امیدوارند تا سونی و اینسامنیاک گیمز در آینده نزدیک به انتشار تریلر و اطلاعات جدید بازی بپردازند، اما باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

The post احتمال عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز 2023 appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!