از کجا آی پی ثابت بخرم؟

با افزایش چشمگیر علاقه مندان به کسب درآمد دلاری از طریق بازارهای مالی و سایت های فریلنسری آموزش های زیادی در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و حتی آپارات دیده می شود که در این مورد بسیار توضیحات گسترده ای داده شده است و این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که همه این ها بیانی ساده دارند و آموزش دقیق را خودتان باید با دقت پیدا کنید تا بهتر بتوانید به سمت این مسیر برای یادگیری و تمرین پیش بروید که در نهایت به نتیجه خوبی برسید و درآمد دلاری خوبی را کسب کنید. اما باید دقت کنید که شخصیت شما کدام نوع کسب درآمد را بیشتر قبول می کند و نسبت به شخصیت خود در این مسیر قدم بگذارید تا با علاقه بیشتری در آن سو رشد کنید.

برای فعالیت در صرافی های خارجی و حتی سایت های فریلنسری باید اقدام به تهیه و خرید آی پی ثابت معتبری از یک ارائه دهنده معتبر کنید که بتواند پشتیبانی مناسبی داشته باشد، سرویس های آنها حتما ثابت باشد، کیفیت و پایداری خوبی نیز داشته باشد تا شما بدون استرس از قطعی سرویس و تغییر بیش از حد آی پی به ترید یا فعالیت فریلنسری خود بپردازید.

بهترین آی پی ثابت چیست؟

 

این موضوع که بهترین نوع آی پی ثابت چیست و از کجا باید تهیه کرد را در چند نکته در نظر خواهیم گرفت.

  • اول اینکه شما باید از یک ارائه دهنده ای سرویس را تهیه کنید که تضمین به اتصال بدهد که اگر شما خرید کردید و در همان ابتدای کار متصل نشد بازگشت وجه داشته باشد.
  • دوم اینکه شما باید از ارائه دهنده ای خرید کنید که پشتیبانی فعالی داشته باشد که نمی گوییم 24ساعته فعال باشد اما پاسخگوی مشکل یا سوال های مرتبط کاربرانش باشد و راه های ارتباطی مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
  • در نهایت باید سرویسی را تهیه کنیم که پایدار بوده و کیفیت مناسبی برای شما داشته باشد.

تصور کنید شما تریدر هستید و در بازارهای مالی از جمله بازار رمز ارزها یا فارکس فعالیت دارید و می خواهید ترید روزانه انجام دهید. تریدری که ترید روزانه انجام می دهد نیاز به یک آی پی ثابت دارد که از نظر سرعت و کیفیت به نوعی باشد که بتواند در لحظه وارد معامله شده و در لحظه نیز خارج شود و در حین این معامله مهم سرویسی که ارائه دهنده آی پی ثابت ارائه داده است قطع نشود و باعث ضرر تریدر یا معامله گر نشود. تصور کنید شما اقدام به خرید آی پی ثابت فرانسه کرده اید و در بای بیت به ترید روزانه یا فیوچرز می پردازید، اصلی ترین گزینه برای شما این است که آی پی ثابت شما قطع نشود تا در زمان مناسب بتوانید با نقطه ورود و خروج مناسب سود خود را کنید تا بدون هیچ مشکلی سود روزانه مستمری را داشته باشید.

حتی اگر شما در وب سایت های فریلنسری فعالیت دارد باید از یک سرویس یکپارچه آی پی ثابتی استفاده کنید که بتوانید بدون نگرانی از قطعی در وب سایت مد نظر آنلاین باشید تا سفارش پروژه گرفته یا پروژه آماده شده را به کارفرمای خود ارسال کنید و دغدغه ای از لو رفتن آی پی ایران خود نداشته باشید که تلاش شما بی نصیب از هر دستمزدی نسبت به فعالیت شما باشد.

یکی از این ارائه دهنده های معتبری که پیشنهاد می کنیم حتما برای یکبار که شده از آنها یک سرویس 1ماهه تهیه کنید آذرفا می باشد که بی شک شما نیز همانند تمام دوستان ما که فعالیت بازارهای مالی و فریلنسری هستند این ارائه دهنده را به همه دوستان خود معرفی کرده و همه از کاربران دائمی این ارائه دهنده شده اند.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!