در مصاحبهای با سایت VGC، از Sam Lake در مورد بازسازیهای Max Payne و Max Payne 2 پرسیدیم، و اینکه برای استودیو Remedy این یک پروژهی مهم است.
سم لیک، کارگردان بازی، توضیح داد: این یک کار مهم است به این معنا که حتی اگر بازیها قدیمی باشند، رساندن آنها به استانداردهای بازهای مدرن، یک پروژهی بسیار بزرگ است. لیک وقتی از او پرسیده شد که آیا نقش مکس را در بازی اول بازی خواهد کرد یا خیر، خندید و جواب داد: بدون شرح!
استودیو Remedy در آوریل 2022 اعلام کرد که کار روی بازسازی دو بازی اول Max Payne را آغاز کرده است. این بازی ها با هم به صورت یک پکیج به فروش می رسند و برای ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهند شد.
در بازسازی هر دو بازی از موتور بازی استودیو Remedy به نام Northlight استفاده خواهد شد. از این موتور بازی سازی قبلا در ساخت بازیهای Quantum Break و Control استفاده شده بود.
استودیو Remedy در سال 2002 حقوق برند Max Payne را به شرکت مادر Rockstar Games Take-Two به قیمت 34 میلیون دلار فروخت. پس از آن، بازسازی Max Payne و Max Payne 2 به دلیل توافق بین Remedy و Rockstar امکان پذیر شد.
شرکت Rockstar بودجه توسعه بازسازیها را تأمین میکند، که مطابق با بودجهی یک بازی معمولی AAA خواهد بود. زمانی که Rockstar هزینههای توسعه، بازاریابی و سایر هزینههای خود را جبران کرد، Remedy فرصتی برای کسب حق امتیاز از فروش بازیها پیدا میکند.
The post استودیو Remedy میگوید بازسازی Max Payne یک پروژه بسیار بزرگ است. appeared first on بازی سنتر.