اعلام شدن نامزدهای مراسم The Game Awards 2022 در هفته آینده


در حالی که به برگزاری The Game Awards 2022 نزدیک‌تر می‌شویم، برگزارکنندگان این مراسم اعلام کرده‌اند که نامزد بهترین بازی‌های امسال در روز دوشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مراسم The Game Awards

مراسم The Game Awards دسامبر هر سال برگزار می‌شود و در کنار نمایش‌های هیجان‌انگیز بازی‌های جدید، در طول آن شاهد انتخاب بهترین‌های سال هستیم. اکنون مشخص شده که دوشنبه هفته آینده (23 آبان)، ساعت 20:30 لیست نامزدهای مراسم امسال به‌طور رسمی اعلام خواهد شد. پس از اعلام شدن نامزدها، طرفداران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی The Game Awards و یا از طریق بات دیسکورد رسمی TGA به گزینه‌های مد نظر خود رای دهند.

گیم آواردز امسال باری دیگر در قالب یک مراسم حضوری همراه با تماشاچی برگزار خواهد شد. این مراسم در سال گذشته موفق به جذب 85 میلیون بیننده شد که در نوع خود برای یک لایو استریم رکورد خارق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. عنوان تحسین‌شده It Takes Two در رویداد The Game Awards 2021 جایزه اصلی را دریافت کرد تا بهترین بازی سال گذشته لقب گیرد.

همانند سال گذشته، رویداد امسال نیز با اهدای جوایز به بهترین‌ها، نمایش عناوین جدید و اجرای موسیقی زنده، دنیای ویدئوگیم را جشن خواهد گرفت. مراسم The Game Awards 2022 در تاریخ 17 آذر برگزار خواهد شد.

The post اعلام شدن نامزدهای مراسم The Game Awards 2022 در هفته آینده appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!