سئوی محلی – نکات خرید بک لینک و بهینه سازی

سئوی محلی چیست؟
با Google My Business Optimization شروع کنید
معرفی کسب و کار شما در گوگل و خرید بک لینک
اطلاعات کسب و کار را به درستی وارد کنید
مطالعات سئو در سایت برای سئوی محلی
قبل از خرید بک لینک کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید
چگونه ایده های کلمات کلیدی را برای سئوی محلی و خرید رپورتاژ آگهی قوی پیدا کنیم؟
سایر بهینه سازی های روی صفحه برای SEO محلی
سوالات متداول
تفاوت بین سئو و سئو محلی چیست؟
استناد به سئوی محلی چیست؟
چگونه متوجه می شوید که به سئوی محلی نیاز دارید؟
سئوی وب سایت و سئوی محلی GMB چگونه به هم مرتبط هستند؟
سئوی محلی با در نظر گرفتن خرید بک لینک چقدر هزینه دارد؟
مزایای سئوی محلی چیست؟
خدمات سئوی محلی چیست؟
چه نوع مشاغلی به سئوی محلی نیاز دارند؟
از چند کلمه کلیدی سئو برای سئوی سایت و خرید رپورتاژ قوی استفاده کنم؟
چه چیزی برای سئوی محلی اهمیت دارد؟

محیط اینترنت تنها برای کسانی که می خواهند با رقبای خود در عرصه ملی یا بین المللی رقابت کنند جذاب نیست. در واقع، موتورهای جستجو مانند گوگل همیشه ترجیح نمی دهند که ” برند برتر جهان” را در مقابل کاربرانی که به دنبال خدمات هستند قرار دهند. بنابراین، به‌عنوان یک کسب‌وکار، اگر به صورت محلی خدمات می‌دهید و می‌خواهید کاربران در یک منطقه خاص شما را در جستجوهای خدمات خود ببینند، چه کاری باید انجام دهید؟

بیایید بلافاصله بگوییم : راز این کار واضح است، سئوی محلی ! امروزه افرادی که از گوگل، بینگ، اپل مپس و سایر موتورهای جستجوی محلی در جستجوی محصولات یا خدمات مختلف استفاده می کنند، اساساً به دنبال مکان هایی هستند که بتوانند این خدمات یا محصول را با بالاترین کیفیت دریافت کنند. اما این بدان معنا نیست که آنها همه گزینه ها را در نظر می گیرند.

مطالعات نشان می‌دهد که وقتی نوبت به نتایج محلی می‌رسد، کاربران بر روی سه نتیجه جستجوی برتر در SERP تمرکز می‌کنند و نتایج بعدی سهم نسبتاً کمی از کیک را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین به عنوان یک کسب و کار محلی، اهمیت دادن به سئو بسیار مهم است. اما این بار سئوی که در مورد آن صحبت می کنیم کمی با بقیه متفاوت است: سئوی محلی!

سئوی محلی چیست؟

تحقیقات یک واقعیت بسیار مهم را نشان می دهد: 46 درصد از پرس و جوها در گوگل بر اساس یافتن نتایج محلی است. آیا می دانید این یعنی چه؟

سئوی محلی چیست؟

بر اساس جدیدترین تحقیقات جهانی، 56 درصد از مشاغل محلی در Google My Business ثبت نام نکرده اند. بنابراین، حتی یک کاربر در یک خیابان فرعی ممکن است از خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه نباشد. زیرا در دنیای پر هرج و مرج شهری، مردم برای رسیدن به آدرس هایی که در گوگل پیدا می کنند، قدم می زنند، نه با مشاهده دقیق خیابان ها.

با Google My Business Optimization شروع کنید

سلام، اگر می خواهید بدانید سئوی محلی چیست، باید با این شروع کنیم. داشتن حساب Google My Business و تقویت جایگاه خود در لیست با پر کردن اطلاعات لازم یکی از مهم ترین مراحل سئوی محلی است.

معرفی کسب و کار شما در گوگل

اطلاعاتی که در مورد محل کار خود از طریق حساب Google برای کسب و کار من تعریف می کنید باید با الزامات اساسی پلت فرم مطابقت داشته باشد. اگر دستورالعمل ها را نقض کنید، در معرض خطر از دست دادن رتبه خود در جستجوهای مرتبط هستید. برای این کار، بررسی مفاد کلی گوگل بسیار مهم است.

هدف اصلی شما باید ارائه اطلاعات دقیق باشد. به عنوان مثال، زمان باز و بسته شدن شما، مکان شما باید به درستی ارائه شود. در غیر این صورت، Google My Business منبع ترافیک خوبی برای شما نخواهد بود.

دوم، «Google برای کسب‌وکار من»، کسب‌وکارهایی را هدف قرار می‌دهد که رو در رو خدمات می‌دهند. اگر خدمات حضوری ارائه نکنید، ممکن است عضو خوبی از GMB نباشید.

به یاد داشته باشید که فقط یک نمایه برای یک تجارت پیدا می شود – تقلبی خود را ایجاد نکنید، دوست!
کسب و کار اصلی خود را انتخاب کنید. برای این کار می توانید بیش از یک دسته بندی را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

اطلاعات کسب و کار را به درستی وارد کنید

یک چیزی وجود دارد که گوگل از شما برای سئوی محلی می‌خواهد: دریافت درست اطلاعات.

خرید بک لینک قوی

گوگل می‌خواهد کسب‌وکار شما به همان نامی که در دنیای واقعی وجود دارد، آنلاین باشد. با این حال، بسیاری از مشاغل محلی شرکتی از این قانون پیروی نمی کنند. بسیاری از افراد عبارتی را در مورد خدمات موسسه به انتهای نام موسسه اضافه می کنند و فکر می کنند که به سئوی محلی کمک می کند.

به عنوان مثال، برندی به نام “کلاریا کامفورت” را در نظر بگیرید که مبلمان خانه را می فروشد. اگر این کسب‌وکار هنگام ثبت‌نام در Google از نامی مانند «کلاریا کامفورت مبلمان خانگی» استفاده می‌کند، گوگل آن را دوست نخواهد داشت. به طور خلاصه، هر چیزی که در زندگی واقعی هستید، باید در Google My Business حضور داشته باشید.

سلام، این یک توصیه بسیار دقیق روی کاغذ است. پس واقعاً وضعیت چیست؟ در واقعیت، وضعیت به این صورت است: اگرچه این درست است، اما می‌توان گفت که گوگل اخیراً این موضوع را به شدت اعمال نکرده است، بنابراین افزودن «مبلمان خانه» ممکن است تأثیر مثبتی بر رتبه‌بندی داشته باشد. اما می دانید، ما نمی دانیم که گوگل چه زمانی تصمیم می گیرد کنترل ها را افزایش دهد.

مطالعات سئو در سایت برای سئوی محلی  و خرید بک لینک

بنابراین، اگر می‌خواهید وب‌سایت یا سایر مناطق مجازی که در آن خدمات می‌فروشید با سئوی محلی بهینه شود و بازدیدهای بیشتری داشته باشد، چه کاری باید انجام دهید؟ علاوه بر خرید بک لینک در صورت تمایل با مطالعه کلمه کلیدی شروع می کنیم.
کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید

اگر یک فروشگاه کلایمر دارید که به صورت محلی خدمات ارائه می دهد، بسیار مهم است که در تمام جستجوهای فروشگاه خود ظاهر شوید.

به عنوان مثال، جستجوگران محلی را تصور کنید که پرس و جوهای زیر را انجام می دهند:

شماره تلفن گرجستان نوروز 1402
تور تایلند 1402
رزرو تور دبی 1402
تور استانبول 1402

برای انجام چنین جستجوهایی در SERP، باید کلمات کلیدی طولانی مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی کرده و آنها را هدف قرار دهید.

علاوه بر این، شما باید برخی از کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که مستقیماً با نام شرکت شما مرتبط نیستند، اما به شما این امکان را می دهند که به کاربرانی که در منطقه ای که شما مشخص کرده اید جستجو می کنند نشان داده شوید. برای مثال کلمات زیر را بررسی کنید:

تور قشم 1402
تور استانبول 1402
تور مشهد 1402

تصور کنید افرادی در محله شما که این کلمات کلیدی را جستجو می کنند ابتدا شما را می بینند. آیا کامل نخواهد بود؟

هی، این همه نیست. شما باید نسخه های معنایی کلمات کلیدی خاص، کلمات کلیدی زیر مجموعه های خود و گروه های محصول را به جستجوهای خود اضافه کنید. مثلا؛

سایتهای تور در نزدیکی من – شکل جمع کلمه کلیدی

تور قشم نوروز 1402
تور استانبول نوروز 1402
تور مشهد نوروز 1402

چگونه ایده های کلمات کلیدی را برای سئوی محلی پیدا کنیم؟

بنابراین چگونه می توانید این نسخه ها را یاد بگیرید؟

اول از همه، اجازه دهید بگوییم که می توانید از ابزارهای دیجیتالی زیادی برای اسکن کلمات کلیدی استفاده کنید. اما ما در مورد روشی صحبت خواهیم کرد که به شما امکان می دهد ایده های کلمات کلیدی را به صورت رایگان دریافت کنید.

به گوگل بروید و کلمه کلیدی دو یا سه کلمه ای خود را تایپ کنید. گوگل چند پیشنهاد به شما خواهد داد.

بسیار خوب، سپس به «جستجوهای مربوط به رزرو تورهای ایرانی و خارجی» در پایین SERP بروید و فهرست موجود در اینجا را مرور کنید.

می‌توانید ترکیب‌های کلیدی مختلفی را در گوگل جستجو کنید و آنچه را که به آن برخورد می‌کنید بررسی کنید. تنظیم کلمات کلیدی طولانی و سایر کلمات کلیدی به این ترتیب همیشه کمک می کند. برای سایر کلمات کلیدی سبک سؤالی که در ذهن دارید، می توانید از بخش «مردم هم می پرسند» گوگل استفاده کنید. این بخش اغلب در SERP دیده می شود.

نام کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید و سوالات متداول را بررسی کنید. هدف شما باید این باشد که بتوانید به این موارد پاسخ دهید.

سایر بهینه سازی های روی صفحه برای SEO محلی

جستجوی کلمات کلیدی در فرآیندهای بهینه سازی محتوا بسیار مهم است. به یاد داشته باشید، با افزودن وب سایت خود به Screpy، می توانید نحوه پیشرفت خود را در چندین کلمه کلیدی پیگیری کنید. کلمات کلیدی که شما توسعه داده اید یا از نظر رتبه بندی عقب مانده اید، می توانند سرنخ های مهمی در مورد نحوه مدیریت فرآیند سئوی محلی به شما بدهند. بنابراین، بهینه سازی های دیگری که باید در سایت خود انجام دهید چیست؟

اول از همه به یاد داشته باشید که باید کلمه کلیدی اصلی را در تگ H1 محتوای خود قرار دهید. این بخش همچنین در SERP ظاهر می شود و به ربات های Google اجازه می دهد تا مشکل را بهتر درک کنند. این مهم است.

تگ عنوان قسمت دیگری است که در آن باید کلمه کلیدی اصلی را داشته باشید. اینها قوانین اولیه سئو هستند.

اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که ارسال می کنید یا هر صفحه ای در وب سایت خود حاوی کلمه کلیدی مربوطه باشد.

URL ها را به ساختارهای قابل دسترس و مورد علاقه گوگل تبدیل کنید: URL های کوتاه تر و جذاب تر را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که یک توضیحات متا ایجاد کنید و کلمه کلیدی را در اینجا قرار دهید.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد جنبه فنی سئو داخلی و خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی قوی داشته باشید؟ به سایت خرید بک لینک آی آر مراجعه نمایید و یا با مشاور سئو و خرید بک لینک در ارتباط باشید

امکان ارسال نظر وجود ندارد!