سازندگان Hitman در حال ساخت یک بازی جدید RPG آنلاین هستند


استودیوی IO Interactive با انتشار یک تصویر هنری، از IP جدید در دست ساخت خود رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

آی پی جدید استودیوی IO Interactive

به گفته سازندگان، این IP جدید یک عنوان آنلاین RPG است که در دنیایی فانتزی جریان دارد. تیم سازنده اعلام کرده که در حال جستجو برای جذب نیروی جدید است تا کار را بر روی این پروژه بدون نام را پیش ببرد. IO Interactive در خصوص پروژه جدیدش گفته:

«ما در حال ساخت یک دنیای جدید، یک IP جدید و یک عنوان فانتزی آنلاین RPG هستیم. یک دنیا و یک بازی که هسته اصلی آن بر پایه سرگرمی بازیکنان بنا شده و قرار است تا سال‌ها گسترش یابد. ساخت این بازی حس و حال آشنایی دارد، اما در همین حال استودیوی IOI سفری را آغاز کرده که مشابه هیچ کدام از سفرهای قبلی نیست.»

استودیوی IO Interactive همچنین اشاره کرده که هر سه شعبه آن، یعنی شعبه کپنهاگ، مالمو و بارسلونا، در ساخت این بازی جدید نقش دارند. مدت‌ها قبل شایعاتی در خصوص همکاری این استودیو با ایکس باکس جهت ساخت یک بازی فانتزی شنیده می‌شد، اما مشخص نیست پروژه معرفی‌شده به شایعات پیشین مرتبط هست یا خیر.

سازندگان در حال حاضر جزئیاتی را در خصوص پلتفرم‌های IP جدید خود به اشتراک نگذاشته‌اند. ناگفته نماند که IO Interactive پروژه بزرگ دیگری را نیز در دست ساخت دارد، چرا که این استودیو در اواخر سال 2020 اعلام کرده بود که یک بازی جدید جیمز باند با داستانی اوریجینال را توسعه می‌دهد.

The post سازندگان Hitman در حال ساخت یک بازی جدید RPG آنلاین هستند appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!