شایعه: تاریخ عرضه بازی Lords of the Fallen لو رفت


طبق شایعه جدیدی که اخیرا در فضای مجازی پیچیده، بازی Lords of the Fallen برای عرضه در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر ماه) برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lords of the Fallen

این شایعه از طرف حساب توئیتری Aggiornamenti Lumia مطرح شده است، کاربری که بخاطر دیتاماین کردن اطلاعات مختلف از فروشگاه مایکروسافت و لو دادن جزئیات این‌چنینی شناخته می‌شود. پیش از این شرکت CI Games، ناشر بازی، تنها بازه زمانی 2023 را برای عرضه ریبوت Lords of the Fallen مشخص کرده بود. اما اگر اطلاعات لو رفته صحت داشته باشند و برنامه‌های سازندگان دچار تغییر خاصی نشود، به‌نظر می‌رسد بازی در تاریخ 21 مهر امسال از راه می‌رسد.

مدتی قبل استودیوی Hexworks با انتشار تریلری قابلیت‌های فنی بازی را با بهره‌گیری از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 به نمایش گذاشت. به گفته سازندگان، وقایع ریبوت Lords of the Fallen بیش از هزار سال پس از نسخه اوریجینال رخ می‌دهند و جهان بازی حداقل پنج برابر بزرگ‌تر از قبل است. این عنوان سولزلایک اکشن RPG همچنین دارای جهان پیوسته‌ای است و از قابلیت «کواپ دونفره متوالی و بدون وقفه» پشتیبانی می‌کند.

بازی Lords of the Fallen برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. با برگزاری رویدادهای بزرگی مانند Summer Games Fest یا شوکیس ایکس باکس در ماه آینده، دور از انتظار نیست که به‌زودی شاهد نمایش جدید بازی و تأیید شدن تاریخ انتشار آن باشیم.

The post شایعه: تاریخ عرضه بازی Lords of the Fallen لو رفت appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!