شفاف‌سازی رمدی و مایکروسافت در خصوص خروج بازی Quantum Break از گیم پس


به گفته مایکروسافت و استودیوی رمدی، علت خروج بازی Quantum Break از سرویس گیم پس به مشکلات لایسنس مرتبط می‌شود و این عنوان در آینده به سرویس باز می‌گردد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی quantum break

به‌تازگی مطلع شدیم که بازی کوانتوم بریک، ساخته استودیوی Remedy Entertainment از تاریخ 26 فروردین سرویس Xbox Game Pass را ترک خواهد کرد. این موضوع با تعجب طرفداران زیادی همراه بود، چرا که کوانتوم بریک یک عنوان فرست پارتی ایکس باکس به‌شمار می‌رود. با این‌حال، مایکروسافت و رمدی هر دو به طرفداران اطمینان داده‌اند که این بازی اکشن ادونچر مجددا بر روی گیم پس قرار می‌گیرد.

حساب رسمی استودیوی رمدی بر روی توئیتر گفته: «نگران نباشید، Quantum Break به Game Pass باز خواهد گشت! به علت چند مشکل مربوط به لایسنس که مهلت آن‌ها منقضی شده بود و در حال تمدید آن‌ها بودیم، بازی در حال حاضر از روی سرویس برداشته می‌شود. به محض قرار گرفتن مجدد بازی بر روی سرویس، شما را مطلع خواهیم کرد.»

البته رمدی و مایکروسافت جزئیات بیشتری را در خصوص اینکه این مشکلات مربوط به لایسنس دقیقا چه هستند، به اشتراک نگذاشتند. اما باید گفت این اولین باری نیست که یک بازی فرست پارتی ایکس باکس از گیم پس خارج می‌شود؛ چرا که پیش از این نیز شاهد برداشته شدن عناوین Forza از روی سرویس به دلیل مشابه، یعنی مشکلات مربوط به لایسنس، بودیم.

The post شفاف‌سازی رمدی و مایکروسافت در خصوص خروج بازی Quantum Break از گیم پس appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!