بازی Marvel’s Midnight Suns هفته آینده به PS4 و Xbox One می‌آید، کنسل شدن نسخه سوئیچ


سازندگان بازی Marvel’s Midnight Suns تأیید کرده‌اند که پورت PS4 و Xbox One این عنوان در تاریخ 11 می (21 اردیبهشت) از راه می‌رسد و پورت سوئیچ بازی، کنسل شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvels Midnight Suns

سال گذشته استودیوی Firaxis Games به‌دنبال تأخیر خوردن بازی، اعلام کرده بود که نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ بازی در تاریخ دیگری به دست طرفداران خواهد رسید. اکنون این استودیو و 2K، ناشر بازی، از عرضه نسخه PS4 و Xbox One در هفته آینده خبر داده، اما در همین حال تأیید شده که دیگر خبری از پورت نینتندو سوئیچ نخواهد بود و این نسخه از بازی کنسل شده است.

تیم سازنده در صحبت‌های خود به علت کنسل شدن نسخه سوئیچ اشاره‌ای نکرده و تنها گفته: «توجه داشته باشید که عرضه نسخه نینتندو سوئیچ Marvel’s Midnight Suns دیگر در برنامه ما نیست.»

در همین حال، DLC جدید Blood Storm نیز برای تمامی پلتفرم‌ها معرفی شده است. کاربران کنسول‌های نسل هشتم می‌توانند با خرید نسخه Legendary Edition یا سیزن پس بازی، به DLCهای پیشین بازی نیز در کنار محتوای جدید Blood Storm دسترسی داشته باشند. DLC شخصیت استورم همزمان با نسخه نسل هشتمی بازی، یعنی در تاریخ 21 اردیبهشت در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Marvel’s Midnight Suns اواخر سال 2022 برای کنسول‌های نسل نهم و PC منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. در پایان، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی ما از این عنوان RPG تاکتیکی را مطالعه کنید.

The post بازی Marvel’s Midnight Suns هفته آینده به PS4 و Xbox One می‌آید، کنسل شدن نسخه سوئیچ appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!