شایعه: تاریخ عرضه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon لو رفت


طبق شایعه جدیدی که از سوی رسانه اینسایدر گیمینگ مطرح شده، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

اواخر سال میلادی گذشته و در جریان مراسم The Game Awards 2022، استودیوی From Software و باندای نامکو از ششمین نسخه سری Armored Core رونمایی کردند. هر چند سازندگان از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی را از ساخته جدید خود به اشتراک نگذاشته‌اند، اما اخیرا شایعات گوناگونی از این عنوان اکشن به گوش رسیده است.

تازه‌ترین این شایعات، تاریخ عرضه دقیق بازی است که رسانه اینسایدر گیمینگ آن را لو داده. طبق گفته منابع این رسانه، می‌توان انتظار داشت که عرضه Armored Core 6: Fires of Rubicon را در تابستان امسال یا به‌طور دقیق‌تر، در تاریخ 3 شهریور ببینیم. اینسایدر گیمینگ همچنین در گزارش خود اشاره کرده که ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار تریلر جدید بازی باشیم، اما این موضوع به‌طور 100 درصد قطعی نیست.

این در حالی است که مدتی پیش نیز یکی از اینسایدرهای معتبر فروم چینی a9vg، به انتشار تریلر جدید Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ 8 اردیبهشت، یعنی تنها چهار روز دیگر اشاره کرده بود. به هر حال، باید یادآوری کرد که تمام موارد ذکر شده غیررسمی هستند و تا پیش از اعلام سازندگان، در حد شایعه باقی می‌مانند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.

The post شایعه: تاریخ عرضه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon لو رفت appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!