شایعه: جزئیات پلی استیشن قابل حمل Q Lite لو رفت


بر اساس شایعه‌ای جدید، سونی قصد دارد تا نوعی دستگاه پلی استیشن قابل حمل که حول محور قابلیت Remote Play ساخته شده را روانه بازار کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کنسول دستی  PS Vita

این گزارش از طرف تام هندرسون و رسانه اینسایدر گیمینگ منتشر شده است. گفته شده که پلی استیشن قابل حمل جدید سونی با نام رمز Q Lite در دست ساخت است و می‌توان آن را در دسته لوازم جانبی کنسول پلی استیشن 5 قرار داد، چرا که برای کار کردن با آن به کنسول اصلی نیاز خواهید داشت.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Q Lite بجای تمرکز بر روی استریم از روی فضای ابری و یا اجرای بازی‌ها به‌طور Native، از قابلیت Remote Play پلی استیشن بهره می‌برد و نیازمند به اتصال دائمی به اینترنت است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 8 اینچی LCD خواهد بود و همانند کنترلر دوال‌سنس، از ویژگی‌هایی مانند تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی پشتیبانی می‌کند. همچنین پشتیبانی از رزولوشن 1080p و 60 فریم نیز برخی دیگر از ویژگی‌های Q Lite خواهد بود.

طبق گزارش اینسایدر گیمینگ، تولید Q Lite هنوز در مرحله کنترل و تضمین کیفیت بوده و انتظار می‌رود که پیش از کنسول شایعه‌شده PS5 Pro و بعد از مدل جدید PS5 (مدل دارای قابلیت جداسازی دیسک درایو) وارد بازار شود.

تام هندرسون می‌گوید که این تنها سخت‌افزار در دست تولید سونی برای کنسول نسل نهمی‌اش نیست و در کنار دستگاه قابل حمل Q Lite و مدل جدید PS5، عرضه هدست بی‌سیم و ایرباد مخصوص PS5 نیز در برنامه‌های سونی قرار دارد. به گفته منابع او، تمام این سخت‌افزارهای جدید در بازه زمانی کوتاهی نسبت به هم وارد بازار خواهند شد و پس از آن، در پاییز 2024 شاهد عرضه کنسول بین نسلی PS5 Pro خواهیم بود.

The post شایعه: جزئیات پلی استیشن قابل حمل Q Lite لو رفت appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!