بر اساس شایعات برنامه‌ای برای انتشار Final Fantasy 7 Remake بر روی نینتندو سوییچ ۲ و Xbox Series X|S وجود ندارد


شایعات مربوط به کنسول نینتندو سوییچ ۲ بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته‌اند. بر اساس این شایعات این کنسول قدرتی قابل مقایسه با کنسول‌های نسل نهم خواهد داشت. از طرفی دیگر برخی معتقدند که بسیاری از عناوین مولتی پلتفرم قرار است از این پس به صورت همزمان با همه‌ی پلتفرم‌ها بر روی این کنسول عرضه شود. البته احتمالا چنین موضوعی شامل عنوان Final Fantasy 7 Remake نخواهد شد.

اینسایدری معتبر با نام NateTheHate مدعی شده است که Square Enix حداقل فعلا برنامه‌ای برای عرضه پورت عنوان مذکور بر روی Xbox Series X I S و کنسول نینتندو سوییچ ۲ ندارد. هر چند که عرضه این بازی روی پلتفرم‌های نامبرده غیر ممکن نخواهد بود.

با این که Square Enix قول عرضه بازی‌های بیشتری را بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس داده است، همچنان مشخص نیست که Final Fantasy 7 Remake جزئی از برنامه‌های آن‌ها خواهد بود یا خیر. در حال حاضر Square Enix عنوان Octopath Traveler 2 را در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های ایکس باکس منتشر خواهد کرد.

از سوی دیگر بر اساس گمانه‌زنی‌ها، عناوینی چون Far Cry 7 و Monster Hunter 6 به صورت همزمان با باقی پلتفرم‌ها بر روی نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهند شد.

The post بر اساس شایعات برنامه‌ای برای انتشار Final Fantasy 7 Remake بر روی نینتندو سوییچ ۲ و Xbox Series X|S وجود ندارد appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!