عنوان Alan Wake 2 روی پلتفرم‌های مختلف چگونه اجرا می‌شود؟


از زمانی که عنوان Alan Wake 2 طی رویداد The Game Awards در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، و تا این لحظه که تریلرهای متعددی از این عنوان منتشر شده، طرفداران مات و مبهوت کیفیت بصری این بازی و فضای ترسناکش شده‌اند.

چندی پیش Thomas Puha مدیر روابط عمومی رمدی، در مورد حالات مختلف اجرایی این عنوان بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X شفاف سازی کرده بود. او در پاسخ به Game Informer اینطور گفته بود که از ابتدا این عنوان برای تجربه‌ای با ۳۰ فریم بر ثانیه با تمرکز بر کیفیت بصری و محیطی توسعه یافته است اما با این وجود، آن‌ها موفق شده‌اند که حالت Performance را هم به بازی اضافه کنند. این یعنی حالت Performance روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X در دسترس خواهد بود. این بازی همچنین برای رایانه‌های شخصی نیز توسعه یافته و کاربران می‌توانند تنظیمات گرافیکی را به دلخواه خود تغییر دهند.

در ادامه وقتی از او سوال شد که دقیقا منظور از حالت Performance چیست و آیا این حالت به معنای ۶۰ فریم بر ثانیه قفل شده است یا صرفا به عنوان فریم هدف قرار داشته و متغیر خواهد بود پاسخ داد که همچنان در حال کار بر روی این مورد هستند.

حالا نیز حالت اجرایی این عنوان بر روی کنسول Xbox Series S مشخص شده و طبق اعلام رسمی رمدی این عنوان شامل حالت اجرایی Performance روی این کنسول نخواهد شد.

عنوان Alan Wake 2 در تاریخ 27 اکتبر سال ۲۰۲۳ یا 5 آبان ماه برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X I S و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

The post عنوان Alan Wake 2 روی پلتفرم‌های مختلف چگونه اجرا می‌شود؟ appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!