قیمت و خرید جدیدترین ویدئو پروژکتور های جیبی و قابل حمل


خرید یک پروژکتور خانگی کوچک به این معنی است که دیگر نیازی به تجهیزات حجیم یا بودجه زیاد برای داشتن یک صفحه نمایش بزرگ ندارید. بهترین پروژکتورهای جیبی و قابل حمل به شما این امکان را می‌دهند که شب‌های تماشای فیلم را در حیاط خانه خود یا حتی در طبیعت برپا کنید. این محصولات به‌راحتی در همه کوله‌پشتی‌ها جا می‌شوند؛ و برخی از آنها به اندازه‌ای کوچک هستند که در جیب شما جای می‌گیرند.

با این دستگاه‌ها چه بر روی یک دیوار خالی یا یک پرده نمایش، می‌توانید کیفیت تصویری را که می‌خواهید به‌راحتی به دست آورید. اغلب آنها همچنین چندین گزینه اتصال از جمله وای فای، اچ دی ام آی و بلوتوث را ارائه می‌دهند؛ و معمولا با باتری کار می‌کنند. بسیاری از مینی پروژکتورها می‌توانند به شما امکان دسترسی به سرویس‌های نمایش فیلم بین‌المللی مانند نت فلیکس و… را بدهند. همچنین می‌توانند ویدیوهای شما را از منابع گوناگون مانند گوشی یا لپ‌تاپ شخصی پخش نمایند.

با این حال انواع پروژکتور خانگی قابل حمل دارای معایبی هم هستند. از جمله اینکه بسیاری از آنها نسبتا کم نور هستند. همچنین فاقد روشنایی یک پروژکتور سینمای خانگی متداول هستند؛ بنابراین در نمایش تصاویر در ابعاد خیلی بزرگ کیفیت لازم را ندارند. مورد دیگر این است که اکثر پروژکتورهای قابل حمل، به ویژه گزینه‌های ارزان آنها، اغلب وضوح کمتری نسبت به هم‌تایان بزرگ‌تر یا گران‌تر خود، به ویژه پروژکتورهای 4K دارند. بنابراین اگر قرار نیست هرگز از یک پریز برق دور باشید؛ یک پروژکتور استاندارد با قیمتی مشابه پروژکتور جیبی یا کوچک، تصویری بسیار بزرگ‌تر، روشن‌تر و بهتر به شما ارائه می‌دهد. اما اگر چیزی جمع و جور، قابل حمل و احتمالا دارای باتری می‌خواهید؛ در ادامه بهترین گزینه‌های موجود در بازار را با توجه به اهداف مختلف، به شما معرفی کرده‌ایم.

مینی پروژکتور انکر مدل Nebula Mars II Pro

این دستگاه را به عنوان بهترین پروژکتور کوچک قابل حمل از ابعاد گوناگون معرفی می‌کنیم. این دستگاه به دلیل میزان خروجی نور مناسب، کیفیت کلی تصویر، سهولت استفاده و قیمت مقرون‌به‌صرفه، بهترین گزینه پیشنهادی ما محسوب می‌شود. این دستگاه کمی بزرگ‌تر از پروژکتورهای قابل حمل دیگر است؛ اما هنوز آنقدر کوچک است که به‌راحتی آن را حمل کنید.

باتری داخلی 12500 میلی‌آمپر ساعتی انکر Nebula Mars II Pro، برای حدود سه ساعت و نیم کار می‌کند. همچنین می‌توانید آن را فقط به عنوان یک بلندگوی بلوتوث استفاده کنید. برخی بررسی‌ها Mars II را یک دستگاه قابل حمل می‌دانند؛ به این معنی که می‌توانید محتوای ویدئویی را در حافظه داخلی ۸ گیگابایتی آن برای تماشای آفلاین کپی کنید. بند چرم مصنوعی روی این دستگاه نیز حمل آن را در فضای باز آسان می‌کند.

قیمت ویدئو پروژکتور انگر مدل مارس 2، در بازارهای بین‌المللی حدود 550 دلار است.

پروژکتور AAXA P6X

این گزینه را به عنوان بهترین پروژکتور قابل حمل ارزان‌قیمت و دارای باتری در نظر بگیرید. پروژکتورAAXA P6X زمانی که بودجه محدودتری دارید انتخاب مناسبی است. این دستگاه نه‌تنها ارزان‌تر از انتخاب اول است؛ بلکه با عمر باتری بهتر، برتری‌هایی نیز دارد. این مینی پروژکتور به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد؛ تصویری با کیفیت 720 پیکسل ایجاد می‌کند؛ و یک باتری بزرگ 15000 میلی‌آمپر ساعتی دارد. همچنین ورودی HDMI و اتصال USB به شما امکان می‌دهد به روش‌های مختلف به دستگاه‌های گوناگون متصل شوید. فراموش نکنید که این دستگاه دارای برنامه داخلی نیست.

از سویی خروجی نور این پروژکتور خانگی کوچک با توجه به اندازه و قیمت آن قابل توجه است. به عبارت دیگر این دستگاه حدود 50 درصد بیشتر از Anker Mars II Pro روشنایی دارد. البته نسبت کنتراست آن کمی کمتر از آن است. باتری داخلی حدود 90 دقیقه در روشن‌ترین حالت و 240 دقیقه در حالت اقتصادی کار می‌کند. بلندگوی داخلی این دستگاه عالی نیست؛ اما یک جک هدفون وجود دارد که می‌توانید آن را به یک بلندگوی قابل حمل متصل کنید. قیمت این دستگاه در بازارهای جهانی در حال حاضر 370 دلار است.

بهترین پروژکتور قابل حمل 1080 پیکسلی

پروژکتور Xgimi Halo Plus کمی بزرگ‌تر از آن است که عملا یک مینی پروژکتور در نظر گرفته شود؛ اما هنوز هم نسبتا کوچک است. در واقع به‌راحتی قابل حمل بودن، توصیف دقیق‌تری برای این دستگاه است. این دستگاه تصویری با وضوح 1080 پیکسل پخش می‌کند؛ و باتری آن برای تماشای دو ساعت و نیم فیلم کافی است.

همچنین این دستگاه دارای Android TV داخلی است؛ بنابراین پخش آنلاین فیلم در آن بسیار آسان‌تر از بسیاری از دستگاه‌های قابل حمل دیگر است. در نهایت این پروژکتور عملکرد بسیار بهتری نسبت به اکثر مینی پروژکتورها دارد؛ اما همچنین بسیار بزرگ‌تر بوده و قیمت بسیار بیشتری نیز دارد. قیمت پروژکتور خانگی مذکور در حال حاضر حدود 800 دلار است.

پروژکتور AAXA P8

این پروژکتور را باید بهترین مینی پروژکتور قابل حمل با قیمت ارزان دانست. برخلاف بسیاری از پروژکتورهای دیگر موجود در این لیست، AAXA P8 با باتری کار نمی‌کند. در نتیجه باید آداپتور برق آن را به پریز وصل کنید. اما آنقدر کوچک، پرنور و ارزان است؛ که به هر حال در این لیست قرار می‌گیرد. البته مطمئنا پروژکتورهای ارزان‌تری وجود دارند؛ اما می‌توان گفت این بهترین گزینه است.

پروژکتور P8 کاملا کوچک است. از نظر اندازه تقریبا همان حجم کلی Anker Capsule که دارای باتری است را دارد؛ اگرچه آشکارا به جای استوانه، مستطیل شکل است. همچنین به‌طور قابل توجهی روشن‌تر از پروژکتور انکر است. این دستگاه حتی دارای چند برنامه پخش داخلی، به‌علاوه یک پورت HDMI برای اتصال به منبع خارجی است. کیفیت تصویر آن هم خوب است؛ و به دلیل اندازه، قیمت و خروجی نور نسبتا بالا، در این بازه قیمتی به سختی می‌توان آن را شکست داد. این دستگاه تنها 250 دلار قیمت دارد.

پروژکتور انکر Nebula Capsule

این دستگاه یک مینی پروژکتور عالی، ارزان‌قیمت و دارای باتری است. انکر مدل Nebula Capsule کوچک‌تر از یک قوطی نوشابه است؛ اما می‌تواند تصویر بزرگی ایجاد کند. البته منظور از بزرگ، در حد یک تلویزیون کاملا بزرگ است. از سویی گزینه‌های دیگر تصویری بسیار روشن‌تر و بهتر ارائه می‌دهند؛ اما اگر اندازه دستگاه نگرانی اصلی شماست؛ این مدل انکر به دلیل قیمت و جثه‌اش بهتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. این دستگاه حدود 300 دلار قیمت دارد.

پروژکتور Vimgo P10

در حالی که اولین پروژکتور ارزان‌قیمت مورد علاقه ما AAXA P8 است؛ دومین پروژکتور ارزان‌قیمت پیشنهادی ما Vimgo P10 است. این پروژکتور بسیار بزرگتر از آن بوده و در واقع بزرگ‌ترین پروژکتور ارزان‌قیمتی است که در این نوشته معرفی می‌شود. بنابراین به مراتب کمتر قابل حمل است. با این حال هنوز هم در مقایسه با انواع پروژکتور خانگی با اندازه کامل، کوچک محسوب می‌شود.

کیفیت تصویر این دستگاه از برخی جهات بهتر از P8 و در برخی موارد بدتر است. این دستگاه نسبت کنتراست عالی و روشنایی مناسبی دارد؛ اما کیفیت رنگ آن بسیار کم است. به زبان ساده مرکز تصویر به‌طور قابل توجهی واضح‌تر و روشن‌تر از بقیه تصویر است.

اما وقتی به یک تصویر کاملا قابل تماشا کردن با حدود 250 دلار فکر کنیم؛ آن را گزینه خوبی خواهیم یافت. در نهایت نقطه ضعف اصلی این دستگاه، مانند P8، نداشتن باتری است.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

The post قیمت و خرید جدیدترین ویدئو پروژکتور های جیبی و قابل حمل appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!