معذرت‌خواهی سازندگان Star Wars Jedi: Survivor بابت مشکلات نسخه PC بازی


استودیوی Respawn Entertainment ضمن عذرخواهی از طرفداران، اعلام کرده که از مشکلات پرفورمنس بازی Star Wars Jedi: Survivor آگاه است و سعی دارد تا آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Jedi: Survivor

روز گذشته Star Wars Jedi: Survivor پس از یک تأخیر چند هفته‌ای منتشر شد. علی‌رغم اینکه بازی با واکنش‌های مثبتی همراه بود، اما همچنان شاهد یک عرضه با مشکلات فراوان در زمینه پرفورمنس بودیم. به‌طور دقیق‌تر، بسیاری از کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی با «سیستم‌های رده‌بالا یا تنظیمات به‌خصوص»، این عنوان اکشن ادونچر را با فریم ریت پایین‌تر از انتظاری تجربه می‌کنند. اکنون تیم سازنده بازی با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع پرداخته و گفته در تلاش است تا به‌زودی مشکلات نسخه PC بازی را حل کند:

«در حالی که یک راه حل واحد و جامع برای حل پرفورمنس نسخه PC وجود ندارد، تیم ما در تلاش بوده تا پرفورمنس بازی بر روی طیف گسترده‌ای از تنظیمات را بهبود دهد. ما متعهد هستیم تا این مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم. اما انتشار هر پچ نیازمند انجام تست‌های فراوانی است، چرا که باید اطمینان حاصل کنیم که پچ‌های جدید، مشکل جدیدی را به‌وجود نمی‌آورند. از درک شما متشکریم و همچنین از هر بازیکنی که با این مشکلات مواجه است، عذرخواهی می‌کنیم. ما به تحت نظر گرفتن پرفورمنس بر روی تمامی پلتفرم‌ها ادامه می‌دهیم و در سریع‌ترین زمان ممکن شما را از زمان‌بندی اخبار جدید مطلع خواهیم کرد.»

ریسپاون همچنین به کاربران PS5 بازی نیز پیشنهاد داده تا پیش از رفع شدن مشکلات، گزینه HDR را غیرفعال کنند. پیش از عرضه بازی، سازندگان اعلام کرده بودند که قصد دارند تا طی هفته‌های آینده چندین پچ مختلف را جهت رفع باگ‌ها، بهبود پرفورمنس، و افزودن قابلیت‌های دسترس‌پذیری بیشتر در اختیار بازیکنان قرار دهند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است.

The post معذرت‌خواهی سازندگان Star Wars Jedi: Survivor بابت مشکلات نسخه PC بازی appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!