آمار فروش Cyberpunk 2077 و Phantom Liberty


آخرین آمار فروش بازی Cyberpunk 2077، با انتشار تنها بسته الحاقی آن، یعنی Phantom Liberty اعلام شد. در سپتامبر سال گذشته بود که بازی پایه، به فروش 20 میلیون واحد دست پیدا کرده بود. در طی یک سال گذشته فروش این عنوان 5 میلیون واحد افزایش داشته و نهایتا به فروش 25 میلیون واحدی رسیده است.

با وجود عملکرد فنی ضعیف این بازی بر روی کنسول‌های نسل قبل، توانست به فروش 13 میلیون واحدی تا دسامبر 2020 دست پیدا کند. با ساخت و انتشار انیمه Cyberpunk: Edgerunners و بهبودهای متعددی که بر روی بازی اعمال شد، نهایتا آمار فروش و بازیکنان همزمان آن افزایش یافت. البته، به نظر می‌رسد معرفی بسته الحاقی، در افزایش فروش این عنوان بی تاثیر نبوده است.

این بسته الحاقی با نام Phantom Liberty در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) منتشر شد و توانسته در هفته اول عرضه خود به فروش 3 میلیون واحدی دست پیدا کند. طبق آمار، 68 درصد از خریداران را کاربران PC تشکیل ‌داده‌اند. این در حالیست که کنسول پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس، به ترتیب 20 و 13 درصد در این آمار فروش سهیم هستند.

با فروش 3 میلیون واحدی این بسته الحاقی در هفته اول، باید دید به فروش 13.7 میلیون واحدی بازی اصلی در ماه اول دست پیدا می‌کند یا خیر.

The post آمار فروش Cyberpunk 2077 و Phantom Liberty appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!