بروزرسانی شدن دامنه ریمیک بازی Persona 3 در آستانه معرفی احتمالی


با بروزرسانی شدن دامنه مربوط به ریمیک Persona 3، شایعات رونمایی این عنوان باز هم قوت گرفته‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Persona 3

پیش از این اینسایدرهایی مانند NateTheHate از ریمیک شدن نسخه سوم پرسونا و معرفی آن در تابستان خبر داده بودند. حالا Persona Central در گزارشی اشاره کرده که دامنه «P3RE.JP» همین امروز توسط شرکت Atlus برورزسانی شده است. این دامنه ابتدا در ماه مارچ به ثبت رسیده بود و به گفته رسانه پرسونا سنترال، حالا از نیم‌سرور Onamae به Amazon منتقل شده است.

این درحالی است که در گذشته، بروزرسانی شدن دامنه نسخه‌های مختلف سری پرسونا، معرفی آن‌ها در روزهای آینده را در پی داشت. این اتفاق برای عناوینی مانند Persona 5 Royal یا Persona Q2 نیز رخ داد که کمتر از یک هفته پس از بروزرسانی شدن دامنه آن‌ها، شاهد رونمایی رسمی آن‌ها بودیم.

از سوی دیگر، شایعات بیشتری نیز وجود دارند که از ساخت یک اسپین آف دیگر از Persona 5 خبر می‌دهند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که این رونمایی‌های در چه زمانی رخ خواهند داد. شوکیس ایکس باکس در روز یکشنبه، یکی از مکان‌هایی است که احتمال معرفی ریمیک پرسونا 3 در آن وجود دارد.

The post بروزرسانی شدن دامنه ریمیک بازی Persona 3 در آستانه معرفی احتمالی appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!