خرید کلید TF2 ارزان ترین راه خرید از استیم برای کاربران ایرانی


امروزه با وجود شرایط بد اقتصادی کشور، کاربران ایرانی حوزه گیم یکی از آسیب پذیر‌ترین قشر‌های جامعه امروز هستند، که البته کاربران ایرانی استیم شامل این گروه می‌شوند، اما با توجه به محدودیت‌های جدید استیم در ریجن‌ها این مشکلات برای ما بیشتر و بیشتر هم شده است و نمی‌توان گفت شارژ اکانت استیم با روش‌های مرسوم روش‌های امنی هستند البته این که ما در ایران نیز زندگی می‌کنیم این مشکلات را برای ما چندین برابر کرده است.

حال به سراغ موضوع اصلی یعنی ارزان‌ترین راه خرید از استیم برویم، در مرحله اول شما باید ریجن مناسب برای اکانت خود را انتخاب کنید که پیشنهاد ما در این مقاله ریجن ترکیه و آرژانتین است به عنوان مثال بازی FIFA 23 در ریجن آمریکا اگر 69 دلار باشد همین بازی در این دو ریجن 30 دلار قیمت دارد بعد از مشخص کردن ریجن اکانت خود یا تغییر آن شما باید سراغ یکی از روش‌های خرید از استیم بروید.

روش‌های خرید از استیم در ایران و ارزان‌ترین آن

روش اول:

گزینه اول شما خرید از سایت‌های واسط است که در این روش شما باید یوزرنیم و پسورد اکانت خود را در اختیار آن سایت قرار دهید و برای مدتی طولانی از اکانت خود خارج شوید در این روش علاوه بر هزینه بازی فروشگاه‌ها مبلغی به عنوان سود از شما می‌گیرند که این روش به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

روش دوم:

در این روش شما می‌توانید با خرید گیفت کارت استیم موجودی اکانت خود را شارژ کنید. این روش نسبت به خرید از فروشگاه‌های واسط به صرفه‌تر است اما مشکلی که این روش دارد این است که شما نیاز به یک نرم‌افزار تغییر آی پی دارید و یا حتی در این روش باید ریسک تغییر ریجن ناگهانی اکانت خود را به جان بخرید این روش نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. این مورد را هم فراموش نکنید که در این روش شما نیاز ندارید که اطلاعات اکانت حود را در اختیار افرادی دیگر قرار دهید

روش سوم ( ارزان‌ترین روش خرید از استیم )

اما ارزارن‌ترین روش و به صرفه‌ترین روش برای خرید محصولات استیم خرید کلید TF2 است. شما با خرید این محصول و فروش آن در استیم می‌توانید به صرفه‌ترین راه حل شارژ والت استیم حود را تجریه کنید طوری که هر کلید TF2 میانگین بین 1.8 دلار الی 2.2 دلار‌ اکانت شما را شارژ خواهد کرد که با یک حساب کتاب سر انگشتی می‌توانید به این نتیجه برسید که این روش ارزان‌ترین راه برای خرید محصول از استیم است.

این آیتم یکی از آیتم‌های بازی محبوب Team Fortress 2 است که کاربران استیم از آن به عنوان یک نوع روش شارژ حساب کاربری استفاده می‌کنند این روش نه تنها در ایران بلکه در دنیا نیز بین کاربران مرسوم است و از نظر استیم هیچ مشکل قانونی برای این روش وجود ندارد. این به آن معناست استیم هیچ گونه محدودیتی در این موضوع برای کاربران قرار نداده است و یک کاربر می‌تواند بدون هیچ نگرانی از به وجود آمدن مشکل برای اکانت خود از آن استفاده کنند

همچنین این محصول‌ به صورت قانونی در فروشگاه‌های جهانی مانند dmarket، bitskins، tradeit، به فروش می‌رسد اما خبر خوب برای شما این است که این محصول در بازار جهانی بسیار گران قیمت‌تر از قیمت این محصول در ایران است.

با توجه به خیل عظیم درخواست‌های خرید این محصول در ایران تیم پشتیبانی فروشگاه کارت بست همیشه آماده پاسخگوی به سؤالات شما عزیزان در مورد این محصول است. و می‌توانید در همه زمینه‌ها روی پشتیانی فروشگاه حساب کنید. همچنین می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۵۶۶۱۶۵۱ با ما در ارتباط باشید.

منبع : فروشگاه محصولات دیجیتال کارت بست

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

The post خرید کلید TF2 ارزان ترین راه خرید از استیم برای کاربران ایرانی appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!