خلاصه کنفرانس Xbox در Tokyo Game Show 2023


ایکس باکس در نمایشگاه بازی توکیو بازگشته است و بازیکنان در مرکز این رویداد دیجیتالی بودند که به تازگی به پایان رسیده است. این شوکیس شامل گیم پلی، اخبار و افشاگری های جدیدی از بازی های ژاپنی ارائه می دهد که بvhd کنسولihd ایکس باکس و رایانه شخصی عرضه خواهند شد.

اما اول به اخبار بازیهای مایکروسافت میپردازیم:

Forza Motorsport

تریلر بازی Forza Motorsport با نگاهی دقیق‌تر به پیست زیبای Hakone ژاپنی‌اش که با درختان شکوفه‌های گیلاس زیبای پوشانده‌شده است شروع شد. یک تویوتا GR سوپرا 2020، روی یک جاده مارپیچ دشوار نشان داده شد. بازی Forza Motorsport برای Xbox Series X|S و Windows PC و Steam در تاریخ 10 اکتبر منتشر خواهد شد. همچنین بازی بروی سرویسهای گیمپس در دسترس خواهد بود. البته بازیکنان از 5 اکتبر، میتوانند با دسترسی زودهنگام از بازی لذت ببرند. همچنین با خرید بازی، شورولت کوروت E-Ray 2024 در گاراژ گیمرها دردسترس خواهد بود.

Fallout 76: Atlantic City

کارگردان هنری Fallout 76، آقای Jonathan Rush، برای معرفی لوکیشن کاملاً جدیدی به نام آتلانتیک سیتی ظاهر شد. این محتوای جدید در تاریخ 5 دسامبر به بازی اضافه خواهدشد. اقای راش گفت: از زمانی که آتلانتیک سیتی را در نمایشگاه ایکس‌باکس در ژوئن گذشته معرفی کردیم، با محتوای فوق‌العاده‌ای به این بازی افزوده‌ایم. ما آن را به دو نسخه تقسیم می کنیم. آتلانتیک سیتی با محتوای جدید از جمله مکان‌های جدید، جناح‌های جدید، موجودات جدید، ماموریت‌های جدید و جوایز جدید. به علاوه، یک کازینو که در آن بایکن ما می توانند شانس خود را آزمایش کنند. بازیکنان Steam که از قبل مالک این بازی هستند، می‌توانند زودتر به این محتوا دسترسی داشته باشند، زیرا آتلانتیک سیتی از 3 اکتبر در سرور تست عمومی در دسترس خواهد بود.

The Elder Scrolls Online

استودیو آنلاین ZeniMax هیجان زده است که به اشتراک بگذارد که The Elder Scrolls Online در ژاپن روی کنسول های ایکس باکس همراه با بومی سازی کامل به زبان ژاپنی در 15 نوامبر 2023 دردسترس خواهد بود. در طول این بخش، مدیر خلاق ESO، ریچ لمبرت همچنین محتوای جدیدی را که اخیراً در این بخش منتشر شده است، معرفی کرد. Necrom Chapter، که بازیکنان کنسول می توانند در نوامبر امسال بازی کنند.

و حالا نوبت به بازیهای شرکای تجاری مایکروسافت میرسد:

Ace Attorney

سری Ace Attorney یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مجموعه‌های رمان بصری در تمام دوران است. نسخه اصلی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy در ۲۶ سپتامبر برای Xbox Game Pass و PC Game Pass عرضه می‌شود. و این تمام ماجرا نیست! Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy که شامل سه بازی دیگر با یک قهرمان جدید است، در اوایل سال 2024 برای Xbox Series X|S، Xbox One و Windows PC عرضه خواهد شد.

Altheia: The Wrath of Aferi

این ادیسه اکشن ماجراجویی جدید توسط دو برادر ساخته شد. گیم پلی‌ای را به نمایش گذاشته شد که تا به حال دیده نشده بود. نگاه خوبی به شخصیت‌ها و معماها و نبردها داشتیم که همگی در معابد مخروبه‌ای مرموز و خطرناک با الهام از کارهای هایائو میازاکی و مامورو هوسودا قرار دارند. Altheia: The Wrath of Aferi به زودی برای Xbox و Windows PC عرضه می شود.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

این جانشین معنوی سری محبوب Suikoden در تاریخ 23 آوریل 2024 بر روی کنسول‌های Xbox و سرویس Xbox Game Pass عرضه می‌شود. پیش‌خرید هم‌اکنون انجام می‌شود. در تریلر جدیدخصوصیاتی از جمله ترکیب باورنکردنی از هنر پیکسلی و تصاویر سه بعدی، مبارزات نوبتی با چند قهرمان و داستانی که در مقیاسی واقعا حماسی روایت می‌شود، نشان داده شد.

Exoprimal

محتوای فصل دوم بازی چندنفره آنلاین شرکت کپکام معرفی شد. در تریلر، نقشه Ocean Platform، ماموریت جدید Escape، انواع Drone و Edge Strike جدید و برخی لباس‌های جدید نشان داده شد. همچنین کراس اوور مورد انتظار بازی با بازی Street Fighter 6 نمایش داده شد. این محتوا شمال پوسته‌های Exosuit و انیمیشن‌های مبتنی بر کاراکترهای Ryu، Guile و Chun-Li بود. فصل دوم Exoprimal در 18 اکتبر منتشر خواهد شد.

Hotel Barcelona

هتل بارسلونا همکاری بین اسطوره‌های طراحی بازی Swery65 و Suda51 است و یک تریلر گیم‌پلی، که قبلاً دیده نشده بود، به نام 2.5D slasher film parodic action به نمایش درآمد.

Infinity Strash: Dragon Quest The Adventure of Dai

Infinity Strash یک ماجراجویی جدید Dragon Quest است که با الهام از مجموعه محبوب مانگا شده است. تریلر داستانی جدید که بسیاری از شخصیت های آن را معرفی میکرد، پخش شد. Infinity Strash: Dragon Quest The Adventure of Dai در تاریخ 28 سپتامبر برای Xbox Series X|S و Windows PC عرضه می شود.

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name and Like a Dragon: Ishin!

آقای Masayoshi Yokoyama، رئیس Ryu Ga Gotoku، با خبر هیجان انگیز ظاهر شد. بازیهای Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name و Like a Dragon: Ishin به گیمپس اضافه خواهند شد.

Mineko’s Night Market

این شبیه‌سازی اجتماعی در تاریخ 26 اکتبر برای Xbox Series X|S، Xbox One و Windows PC عرضه می‌شود. همچنین برروی سرویسهای با Xbox Game Pass و PC Game Pass نیز عرضه خواهد شد.

My Lovely Empress

سومین نسخه از مجموعه the My Lovely series (ادامه My Lovely Daughter و My Lovely Wife) معرفی شد. بازی My Lovely Empress، یک بازی جدید برای استودیوی کوچک اندونزیایی GameChanger است. بازی My Lovely Empress در سال 2024 برای کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

Octopath Traveler II

خانم Sarah Bond از ایکس باکس روی صحنه ظاهر شد تا به معرفی نسخه آتی بازی Octopath Traveler II از شرکت Square Enix بپردازد. شرکت Square Enix اعلام کرد که RPG زیبای HD-2D خود به نام Octopath Traveler II در اوایل سال 2024 روی پلتفرم های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

Palworld

بازی Palworld در سال 2024 برای Xbox و Windows عرضه خواهد شد.

Party Animals

سازنده‌ی Party Animals، استودیو Recreate Games، اعلام کرد که با سری Ori همکاری می کند، که نسخه های قابل بازی Ori و مادر خوانده آنها Naru را به بازی اضافه کند.

Persona 3 Reload

این بزای در 2 فوریه 2024 برروی Xbox Series X|S, Xbox One و Windows PC عرضه خواهد شد. همچنین برروی سرویسهای Xbox Game Pass و PC Game Pass دردسترس خواهد بود.

Persona 5 Tactica

از بازی تحسین شده Persona 5، گیم پلی جدیدی به نمایش گذاشت شد و سیستم جدید Quest خود را معرفی شد. بازی Persona 5 Tactica برای Xbox Series X|S، Xbox One و Windows PC (با Xbox Game Pass و PC Game Pass) در تاریخ 17 نوامبر 2023 منتشر خواهد شد.

PUBG Battlegrounds

در یک تریلر جدید، یک تیزی از چند مورد عجیب در نقشه Erangel بازی PUBG Battlegrounds نشان داده شد که در اکتبر امسال منتشر می شود. تریلر نوید گیم پلی پویاتر و اسرارآمیزتر را می دهد.

Wo Long: Fallen Dynasty – Conqueror of Jiangdong

محتوای Conqueror of Jiangdong که در 27 سپتامبر می رسد، دومین نسخه از سه الحاقیه DLC است که به بازی Wo Long: Fallen Dynasty می آیند. تریلر جدید داستانی پر اکشن را نمایش دادند که نگاهی اجمالی به انواع سلاح‌ها، دشمنان و باس‌های جدید بود. همچنین کراس اوور با بازی Lies of P در 27 سپتامبر نیز 2 اسلحه جدید را برای Wo Long به ارمغان خواهد آورد.

The post خلاصه کنفرانس Xbox در Tokyo Game Show 2023 appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!