مایکروسافت: کنسول PS5 Slim تا پایان 2023 وارد بازار می‌شود


اسناد نمایش داده شده در دادگاه FTC علیه مایکروسافت، به این موضوع اشاره دارد که کنسول PS5 Slim در سال 2023 به بازار می‌آید.

کنسول PS5

جدیدترین اخبار بازی، شرکت Microsoft فکر می‌کند که پلی استیشن 5 اسلیم با قیمت 399 دلار به فروش خواهد رسید. در حالی که کمپانی مذکور منتظر حکم دادگاه FTC علیه مایکروسافت می‌ماند، طی روزهای اخیر در جریان این دعوای حقوقی اسناد و مدارک مختلفی در اختیار عموم قرار گرفته که اطلاعات جالبی را در بر دارند. در بخشی از اسناد، مایکروسافت نوشته:

«پلی استیشن همچنین ورژن ارزان‌تر دیجیتالی را با قیمت 399.99 دلار به فروش می‌رساند. انتظار می‌رود که پلی استیشن 5 اسلیم نیز با قیمت کاهش‌یافته مشابه، در سال 2023 عرضه شود.»

پیش از این رسانه اینسایدر گیمینگ به‌طور از عرضه یک مدل جدید PS5 به همراه دیسک درایو قابل جداسازی خبر داده بود. بر اساس گزارش‌های غیررسمی پیشین، مدل جدید PS5 برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا سونی برنامه دارد تا این مدل را بدون دیسک درایو به فروش برساند تا مشتریان قادر باشند در صورت نیاز، در آینده دیسک درایو را به‌طور جداگانه خریداری کنند.

مایکروسافت همچنین در ادامه به دستگاه قابل حمل جدید پلی استیشن نیز اشاره کرده و گفته که این دستگاه، قیمتی پایین‌تر از 300 دلار خواهد داشت. این دستگاه که مدتی پیش به‌طور رسمی از آن رونمایی شد، فعلا با نام Project Q شناخته می‌شود و به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا از طریق قابلیت ریموت پلی با وای فای، به استریم بازی‌ها از روی کنسول پلی استیشن 5 بپردازند.

به هر حال، سونی تاکنون قیمت نهایی Project Q و یا ساخته شدن مدل جدیدی از پلی استیشن 5 را به‌طور رسمی تأیید نکرده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید که آگاهی مایکروسافت نسبت به برنامه‌های سونی تا چه حد دقیق است.

The post مایکروسافت: کنسول PS5 Slim تا پایان 2023 وارد بازار می‌شود appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!