احتمال انتشار بازی Gran Turismo 7 بر روی PC


کازونوری یامائوچی، مدیرعامل استودیوی پولی‌فونی دیجیتال اخیرا در مصاحبه‌ای عنوان کرده که تیم سازنده بازی Gran Turismo 7 در حال بررسی انتشار آن بر روی پلتفرم PC است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

Gran-Turismo-7

با عرضه عناوین بزرگی مانند God of War ،Uncharted و سری اسپایدرمن برای رایانه‌های شخصی، حضور پلی استیشن در عرصه پیسی گیمینگ طی چند وقت اخیر پررنگ‌تر از همیشه بوده است. اکنون به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد تا یکی دیگر از IPهای بزرگ و قدیمی خود، یعنی گرن توریسمو را نیز به PC بیاورد.

این موضوع اخیرا در مصاحبه‌ای که کازونوری یامائوچی با وب‌سایت GTPlanet داشته، مطرح شده است. خالق گرن توریسمو در پاسخ به این پرسش که آیا استودیوی Polyphony Digital پورت کردن Gran Turismo 7 بر روی PC را در نظر خواهد گرفت یا خیر، گفت: «بله، فکر می‌کنم چنین جیزی را در نظر خواهیم گرفت.»

البته او در ادامه اشاره کرد که توسعه پورت PC این بازی کار ساده‌ای نیست: «گرن توریسمو عنوانیست که ریزترین جزئیات آن به‌دقت تنظیم شده است. پلتفرم‌های زیادی وحود ندارند که قادر باشند بازی را در حالت 4K نیتیو و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند. بنابراین یکی از راه‌های امکان‌پذیر ساختن آن، این است که پلتفرم‌ها را محدودتر سازید. پورت کردن گرن توریسمو 7 بر روی PC کار آسانی نخواهد بود، اما مطمئنا آن را در نظر داریم و در حال بررسی‌اش هستیم.»

سونی پیش از این بارها عنوان کرده بود که بازی‌های فرست پارتی بیشتری به PC خواهند آمد، بنابراین معرفی شدن گرن توریسمو 7 برای این پلتفرم چندان هم تعجب‌آور نخواهد بود. بازی Gran Turismo 7 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است.

The post احتمال انتشار بازی Gran Turismo 7 بر روی PC appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!