خرید بازی‌های استیم و استیم والت


دوست دارید در دنیای دیجیتال، بازی‌های مختلف را تجربه کنید؟ اگر طرفدار چنین سرگرمی‌هایی هستید و حتی قصد دارید از این راه کسب درآمد کنید، بهتر است با استیم آشنا شوید. Steam را می‌توان در دسته شناخته‌شده‌ترین‌ها و همچنین محبوب‌ترین بازی‌های دیجیتال قرار داد.
این گیم که از سال 2003 وارد بازار شده و توسط شرکت Valve پشتیبانی می‌شود، خدمات ویژه‌ای را برای کاربران فراهم می‌آورد. می‌توان از استیم والت به‌عنوان یکی از رایج‌ترین و بهترین خدمات این پلتفرم نام برد.
برای این‌که بتوانید اشتراک آنلاین بخرید و پولی را که از طریق بازی‌های ویدیویی به‌دست آوردید، در جایی امن ذخیره کنید، باید برای خرید استیم والت هم آماده باشید.
این پلتفرم با کیف پولی که در اختیار کاربران قرار داده است، به آن‎ها این امکان را می‌دهد که دارایی خود را از گیم در این بانک دیجیتالی سیو کنند.
گیمر‌ها می‌توانند از پولی که ذخیره کرده‌اند، در جهت خرید دیگر گیم‌ها، آیتم‌های موجود در همان Game یا سایر محتوا‌ها استفاده کنند. چنین ویژگی برای تمامی گیمر‌ها، شرایطی فوق‌العاده است.

چگونگی کارکرد پلتفرم Steam

Steam یکی از پلتفرم‌هایی است که هم گیم‌های رایگان و هم پولی را در خود جای داده است. این گیم‌ها بسیار زیاد هستند و می‌توانند خواسته بسیاری از افراد را برطرف کنند؛ نکته جذاب ماجرا هنوز مطرح نشده است؛ همه‌چیز به همین گیم‌ها ختم نمی‌شود. اعضای این مجموعه می‌توانند از طریق بازی‌های آنلاین با افراد دیگر تعامل و ارتباط برقرار کنند.
این خدمات هم در کنار خرید استیم والت، برای تمامی کاربران امکان‌پذیر است. این مجموعه با نام یک انجمن شناخته می‌شود که افراد در آن به تبادل اطلاعات، اسکرین‌شات‌ها و نظر‌دادن درباره بازی‌های شخصی می‌پردازند.
این پلتفرم روی دسکتاپ قابل اجراست. با وجود تمامی این شرایط، این امکان برای افراد حاضر در مجموعه به‌وجود می‌آید که کالا‌های دیجیتالی را خریداری کنند.
در اصل نمی‌توان گفت تمامی کاربران این کار را انجام می‌دهند. هر فرد می‌تواند برای دارایی دیجیتالی خود برنامه‌ریزی کند، کالا‌های دیجیتالی را در انواع بازی‌های ویدیویی بخرد یا این‌که دارایی خود را ذخیره کند. کالا‌های دیجیتالی مربوط به ایموجی‌ها، استیکر‌ها، پس‌زمینه‌ها، ماسک‌ها و برخی موارد دیگر می‌شوند. تمامی این موارد، در گیم‌ها مورد استفاده قرار می‌‎گیرند.
در ‌واقع، گیمر می‌تواند با داشتن چنین کالا‌هایی، آپشنی ویژه در بازی داشته باشد؛ کاربران می‌توانند با خرید استیم والت، چنین شرایطی را برای خود فراهم آورند.

چگونگی خرید بازی استیم و پلتفرم آن

افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند، بازی‌های این مجموعه را دانلود کنند. البته این شرایط با خرید گیفت‌کارت، راحت‌تر انجام می‌شود.
شرط دریافت گیم‌های این مجموعه، داشتن گیفت‌کارت است. Steam دارای کتابخانه‌ای پر از گیم‌های مختلف است. تمامی گیم‌ها روی کتابخانه این پلتفرم، ذخیره شده‌اند؛ البته کاربر باید گیم را روی رایانه خود دانلود کند. با این اوصاف، افراد باید برای خرید بازی‌های استیم، ابتدا گیفت‌کارت آن را خریداری کنند و سپس به دانلود Game دل‌خواه خود بپردازند.
یکی دیگر از شروط خریداری Game در این پلتفرم، خرید استیم والت و شارژ‌کردن آن است. وقتی کیف پول دیجیتالی‌ شما در این مجموعه شارژ باشد، می‌توانید با وجود گیفت‌کارت، هر نوع Game را خریداری کنید. پس از این اقدامات است که می‌توانید به‌عنوان یک گیمر در این عرصه فعال باشید. نکته جذاب ماجرا در مورد مجموعه Steam، مربوط به فضای ابری آن می‌شود.
اگر قبلاً یکی از گیم‌ها را خریداری کرده‌اید و نتوانستید تا آخر پیش بروید، این امکان برایتان فراهم شده است تا با وجود فضای ابری، بازی را ادامه دهید.
با این وجود، دیگر لازم نیست Game مورد‌نظر خود را از ابتدا شروع کنید؛ البته به‌علاوه این امکان، می‌توانید قفل اچیومنت‌ها را باز کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همه‌چیز از خرید استیم والت شروع شده است و تا باز‌کردن انواع قفل‌ها در Game ادامه پیدا می‌کند.

نکاتی که لازم است در مورد گیفت کارت بدانید!

شرکتی که به‌عنوان توسعه‌دهنده این پلتفرم شناخته شده است، برای این‌که کاربران بتوانند به‌صورت راحت‌تر، به گیم‌ها دسترسی داشته باشند، قابلیتی را به‌وجود آورده که با نام گیفت‌کارت شناخته می‌شود. شما می‌توانید در ابتدا با خرید استیم والت برای خود، به خرید گیفت کارت بپردازید و از این طریق به کل مجموعه دسترسی داشته باشید.
با استفاده از این ابزار دیگر لازم نیست از کارت اعتباری یا بانکی خود، خرید کنید. می‌توانید برای تهیه چنین ابزاری، از طریق فیزیکی و همچنین دیجیتالی، اقدام کنید.

برای تهیه گیفت‌کارت به‌صورت فیزیکی می‌توانید به فروشگاه‌هایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید؛ البته باید بدانید که این شیوه ممکن است هزینه بیش‌تری برایتان به همراه داشته باشد.
به‌طور معمول، برای تهیه این ابزار به‌صورت فیزیکی باید بین 20 الی 100 دلار هزینه کنید؛ این موضوع به خرید استیم والت و همچنین فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، بستگی دارد. نوع دیجیتالی، امکانات بیش‌تری را برایتان فراهم می‌آورد و با قیمت مناسب‌تری به‌فروش می‌رسد.
برای تهیه نسخه دیجیتال گیفت‌کارت، می‌توانید مبلغی بین 1 الی 100 دلار را بپردازید. با توجه به این‌که بسیاری از گیم‌ها با دلار و یورو سر‌و‌کار دارند، بسیاری از ایرانی‌ها نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این مجموعه، چنین امکانی را برای ایرانیان هم فراهم آورده است تا بتوانند از طریق دیجیتال، به خرید گیفت‌کارت بپردازند و در نهایت بازی دل‌خواه خود را دانلود کنند.

چگونگی استفاده از گیفت کارت

برای خرید بازی استیم باید ابتدا چنین کارتی را دریافت و سپس راه را برای خود آسان کنید. با استفاده از گیفت‌کارت‌های استیم می‌توانید شرایط را برای امنیت بیش‌تر خود در Game فراهم آورید. این کارت‌ها می‌توانند از طریق امنیت، ارزش زیادی به این مجموعه بدهند.
برای این‌که از این کارت استفاده کنید، باید خرید استیم والت را در برنامه اصلی خود قرار دهید. با این کار، در‌ واقع در پلتفرم Steam، یک اکانت ساخته‌اید. وقتی وارد مجموعه یا سایت آن شدید، باید کد 12 الی 18 رقمی موجود روی کارت‌ خود را در قسمت اصلی وارد کنید.
شما می‌توانید این کار را از طریق ورود به بخش تنظیمات استیم و همچنین صفحه اصلی بازی انجام دهید. بهتر است برای استفاده از کارت خود، وقت کافی داشته باشید؛ چراکه تنها همان یک‌بار می‌توانید از آن بهره ببرید. پس از خرید استیم والت، می‌توانید از یک گیفت‌کارت، فقط برای همان یک‌بار استفاده کنید. در ‌واقع موجودی کارت‌ شما پس از ورود به مجموعه، وارد کیف پول‌ خواهد شد. برای بازی‌کردن باید از طریق موجودی کیف پول‌تان، اشتراک Game را خریداری کنید.

چگونه استیم والت بخریم؟

چنان‌چه قصد دارید از این طریق، به مجموعه استیم دسترسی داشته باشید و با بازی‌ کردن درآمد کسب کنید، باید ابتدا فروشگاه یا سایتی امن را مورد بررسی قرار دهید که استیم والت می‌فروشد. این کار اهمیت زیادی دارد.
اگر می‌خواهید به‌عنوان یک کاربر ایرانی به خرید استیم والت بپردازید، بهتر است از استیم والت ترکیه، آرژانتین و گلوبال بهره ببرید؛ برای انجام این کار باید اقدامات لازم را از طریق ریجن و همچنین حساب کاربری خود، به عمل برسانید.
اگر امکان این کار برایتان فراهم نبود، می‌توانید از فروشگاه‌هایی که در سراسر کشور قرار دارند بهره ببرید. مهم‌ترین موضوعی که باید هنگام خرید استیم والت از این فروشگاه‌ها، مورد توجه قرار دهید، بحث امنیت آن‌هاست. برخی فروشگاه‌ها برای این‌که بتوانند از این طریق، سود زیادی را به‌دست آورند، استیم والت را با قیمتی بالا به‌فروش می‌رسانند. هنگام خرید باید قیمت و حاشیه سود فروشگاه را مورد توجه قرار دهید. این فروشگاه‌ها باید دارای نشان ثبت ملی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی باشند.
پس از این که از این 2 راه اقدام به تهیه استیم والت کردید، پس از مدتی Steam Wallet با نام شما برایتان ارسال خواهد شد. برای این که بتوانید به پلتفرم استیم و گیم‌های موجود در آن دسترسی داشته باشید، نیاز به کدی دارید که از طریق ایمیل یا پیامک برایتان فرستاده می‌شود.
ممکن است فرآیند ارسال، از 10 دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. از آن جایی‌که بهتر است ایرانی‌ها از استیم والت ترکیه بهره ببرند، پولی که باید برای خرید استیم والت پرداخت کنيد، به لیر ترکیه حساب می‌شود.

مزایای کیف پول دیجیتالی Steam Wallet

از اصلی‌ترین مزایای این کیف پول دیجیتال، می‌توان به خرید انواع Game در پلتفرم Steam اشاره کرد. با وجود این کیف پول دیجیتال دیگر لازم نیست کاربران از کارت اعتباری خود استفاده کنند. کاربران می‌توانند برای شارژ‌ کردن کیف خود از پی‌پال و همچنین دیگر روش‌های پرداخت که در این پلتفرم از آن‌ها پشتیبانی می‌شود، بهره ببرند. با انجام این کار و خرید یک گیم دیجیتال در این مجموعه، می‌توانید باقی پول خود را در Steam Wallet ذخیره کنید و به خرید دیگر آیتم‌ها و گیم‌ها بپردازید.

با خرید استیم والت، می‌توانید پرداخت‌ها را به‌صورت درون‌برنامه‌ای انجام دهید؛ با وجود چنین شرایطی، همه چیز در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌شود.
این کیف پول دیجیتالی شرایطی را برایتان فراهم آورده است تا بتوانید بازی‌ها را بر‌اساس محبوبیت و پر‌طرفدار بودن آن‌ها در لیست خاصی داشته باشید.
اگر طرفدار سبک خاصی نیستید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. همان‌طور که شما می‌توانید با خرید استیم والت در مورد بازی‌ها نظر بدهید، افراد دیگر هم نظرات خود را بیان می‌کنند؛ با توجه به همین نظرات و پیشنهادات است که چنین گیم‌هایی در دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

The post خرید بازی‌های استیم و استیم والت appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!