احتمالا بسته الحاقی بازی Lies of P در دست ساخت است


بازی Lies of P پایان بندی بحث برانگیزی داشت. حال نشانه‌هایی، در دست ساخت بودن بسته الحاقی برای این بازی را تایید می‌کنند. گمانه‌زنی‌ها پیرامون ماهیت محتوای این بسته الحاقی شدت گرفته است.

نشانه‌ها حاکی از آن است که Neowiz، توسعه‌ی دهنده بازی Lies of P، در حال ساخت بسته الحاقی این بازی بوده. کاربر Okami Games در پلتفرم X، مشخص کرد که آخرین لیست رسمی نیازمندی‌های شغلی کمپانی سازنده این بازی، نشان از ساخت بسته الحاقی این عنوان دارد. بر اساس گزارشی از سوی IGN، این نیازمندی شغلی به طراح مرحله برای ساخت بسته الحاقی مربوط می‌شود.

بازی Lies of P به خوبی زمینه پذیرایی از بازگویی داستان‌های بیشتر را فراهم کرده است. به همین سبب، گمانه‌زنی‌هایی پیرامون ماهیت این بسته الحاقی شکل گرفته است. صحنه‌ای پس از تیتراژ این بازی، احتمال درگیر شدن شخصیت کلاسیک دیگری از قصه‌های خیالی را در داستان بازی نشان می‌دهد.

خطر اسپویل! صحنه مد نظر مربوط به زمانی‌ست که Paracelsus این جمله را بیان می‌کند: “مطمئنا، او را پیدا خواهیم کرد. یکی دیگر از کلیدهایمان؛ دوروتی.” نام دوروتی، یادآور پروتاگونیست داستان‌ کلاسیک The Wizard of Oz است.

بازی Lies of P ماه گذشته منتشر شد. و بازخوردهای نسبتا خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد. این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استشین ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شده است. می‌توانید نقد و بررسی بازی Lies of P را در بازی سنتر مطالعه کنید.

The post احتمالا بسته الحاقی بازی Lies of P در دست ساخت است appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!