سگا از احتمال ساخت ریبوت‌ها یا ریمیک‌های سری Sonic می‌گوید


شرکت Sega گفته که در کنار ساخت بازی‌های جدید از سری، در نظر دارد تا ریبوت‌ها یا ریمیک‌هایی را از عناوین Sonic بسازد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Sonic Frontiers

سونیک طی دهه‌های اخیر مسیر پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. با این وجود، IP سونیک همچنان مهم‌ترین دارایی شرکت سگا به‌شمار می‌آید. سگا طی چند وقت اخیر جهت گسترش دادن این مجموعه، ایده‌های مختلفی را از جمله ساخت یک بازی اپن ورلد از سری برای اولین بار (Sonic Frontiers) و همچنین قرار دادن ویژگی کوآپ (Sonic Superstars) پیاده‌سازی کرده است. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که سگا به احیای بازی‌های قدیمی سری نیز علاقه‌مند است.

یوکیو سوگینو، رئیس این کمپانی در مصاحبه‌ای تازه با مجله فامیتسو گفته: «البته که ما باید تجربه‌های جدیدی را نیز ارائه دهیم. اما در زمینه عرضه بازی‌های جدید و ریبوت، همه IPها شبیه هم نیستند. ما برای هر IP شیوه مناسب را انتخاب خواهیم کرد. سونیک IP پرچم‌دار ما به‌حساب می‌آید و ما در نظر داریم تا همزمان با بازی‌های جدید، ریبوت‌ها و ریمیک‌هایی را نیز از این مجموعه بسازیم.»

سگا تاکنون ریمیک‌های مختلفی را از مجموعه یاکوزا منتشر کرده و در همین حال، ریمیک پرسونا 3 نیز برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. در همین حال گزارش‌های غیررسمی سال گذشته از ریبوت شدن بازی‌هایی مانند Crazy Taxi و Jet Set Radio توسط سگا خبر داده بودند.

بازی Sonic Superstars به عنوان جدیدترین نسخه دو بعدی این مجموعه، در پاییز امسال منتشر می‌شود.

The post سگا از احتمال ساخت ریبوت‌ها یا ریمیک‌های سری Sonic می‌گوید appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!