فیل اسپنسر نمی خواهد همه فرنچایزهای ایکس باکس را به بازی های موبایل تبدیل کند


فیل اسپنسر گفته است که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت منجر به ساخت تمامی فرنچایزهای ایکس باکس برای موبایل نخواهد شد.

در حالی که گفته میشود این معامله 69 میلیارد دلاری اغلب برای خرید Call of Duty بوده است، رئیس ایکس باکس به طور مداوم ادعا می کند که این خرید عمدتاً ناشی از جاه طلبی های مایکروسافت برای بازی های موبایل بوده است. پس از تکمیل بزرگترین معامله صنعت بازی در هفته گذشته، ایکس باکس به عنوان مالک King سازنده Candy Crush و عناوینی از جمله Call of Duty Mobile و Diablo Immortal حضور عمده ای در بازی های موبایل دارد.

اسپنسر این هفته در پادکست رسمی ایکس باکس درباره‌ی پتانسیل بازار موبایل گفت: هیچ راهی برای ترسیم آینده بدون قرار گرفتن بر روی پلتفرمی که بیشترین گیمر در آن بازی می‌کند، وجود ندارد. بازی‌ها متفاوت هستند، مدل‌ کسب‌وکار متفاوت است، نحوه یافتن بازی‌ها متفاوت است. بنابراین، وقتی به آن نگاه می‌کردم، باید تیمی را پیدا می‌کردم که موفقیت شگفت‌انگیزی داشته باشد تا بتوانیم از آن یاد بگیریم. پس به معنای واقعی کلمه، ما فهرستی از ناشران موفق در حوزه موبایل را بررسی کردیم.

او ادامه داد: این به این معنی نیست که من می‌خواهم همه فرنچایزهایمان را به بازیهای موبایل تبدیل کنم. من فکر می کنم تنوع مدل های توزیع و کسب و کار، نقطه قوت پلتفرم ما است. افرادی که می خواهند بازی بخرند، مشترک سرویسهای ما شوند و یا بازهای رایگان را بازی کنند. اما من واقعاً مشتاقانه منتظر ورود جدی به بازار موبایل هستم زیرا اگر می‌خواهید در مقیاس جهانی در بازار بازیهای کامپیوتری حضور داشته باشید، باید به بزرگترین پلتفرم که موبایل است ورود کنید.

مایکروسافت قبلاً گفته بود که خرید اکتیویژن بلیزارد توانایی آن را برای ایجاد پلتفرم جدید موبایل و فروشگاه بازی نسل بعدی برای رقابت با گوگل پلی و اپ استور بهبود می بخشد.

The post فیل اسپنسر نمی خواهد همه فرنچایزهای ایکس باکس را به بازی های موبایل تبدیل کند appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!