مایکروسافت برخی از فرنچایزهای قدیمی اکتیویژن را احیا خواهد کرد


رئیس بخش مایکروسافت گیمینگ، فیل اسپنسر، در مورد نحوه استفاده از کاتالوگ گسترده بازی های Activision Blizzard صحبت کرده است.

با بسته شدن بزرگترین معامله صنعت بازی (اکتیویژن و مایکروسافت) تا کنون، مایکروسافت مالکیت فرنچایزهایی از جمله Call of Duty، Warcraft، Diablo، Guitar Hero، Tony Hawk’s Pro Skater، Overwatch، Crash Bandicoot و بسیاری دیگر را در اختیار گرفت.

فیل اسپنسر در پادکست رسمی ایکس باکس گفت: تعداد زیادی فرنچایز در مجموعه خود داریم. من احساس می‌کنم که باید نگهبان خوبی برای این محتوا باشیم. گیمرها در دهه‌های گذشته خاطرات زیادی با این فرنچایزها داشتند. من می‌خواهم مطمئن شوم که وقتی قصد بازسازی بازی را داشته باشیم، آن را با توانایی کامل خود انجام دهیم. یک تیم با انگیزه که می‌خواهد روی بازی کار کند و تغییر ایجاد کند، نه اینکه فقط به فکر سود مالی باشیم و یا بازی برای عموم معرفی کنیم و محصول نهایی را تحویل ندهیم. به همین دلیل است که برای بازدید از استودیوهای جدید هیجان‌زده هستم.

من در مورد بازی Hexen اذیت می شوم، فقط به این دلیل که یادم می آید در کودکی آن را بازی می کردم. من هیچ برنامه‌ای برای آن ندارم، اما فکر می‌کنم وقتی به تمام فرنچایزهایی که بخشی از تیم‌های ما هستند نگاه می‌کنید، فرصتی برای ما وجود دارد که به عقب برگردیم و آنها را بازسازی کنیم. اسپنسر گفت برخی از فرنچایزهایی که او عمیقاً با آنها ارتباط دارد، مانند بازی ماجراجویی متنی Zork Infocom و بازی ماجراجویی King’s Quest از Sierra که در جوانی بازی کرده است.

اسپنسر افزود که اگر استودیویی می‌خواهد به سمت بازسازی عناوین قدیمی برود، کاملاً از استودیو حمایت می‌کند. زیرا فکر می‌کنم گنجینه شگفت‌انگیزی از چیزها وجود دارد که می‌توانیم دوباره آنها را تجربه کنیم. اما مایکروسافت بازسازی عناوین قدیمی را برای استودیوها اجباری نمی کند. او گفت که این مورد محدود به اکتیویژن بلیزارد نمیشود و در سراسر استودیوهای Xbox صدق می‌کند. او از کاری که Bethesda روی ریمستر اخیر Quake 2 انجام داد، تمجید کرد.

The post مایکروسافت برخی از فرنچایزهای قدیمی اکتیویژن را احیا خواهد کرد appeared first on بازی سنتر.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!